מחפשים מקום ללמוד בו קורס מקצועי שיכשיר אתכם במקצוע מבוקש תמיד? מצאתם. מכללה למנהל היא המקום הטבעי ללמוד קורס חשבי שכר. הקורס מיועד ומתאים למי שרוצים לרכוש ידע ולקבל כלים מעשיים ויישומיים למלא תפקיד חשב שכר בעסקים פרטיים, בחברות עסקיות ובארגונים שונים. אין ספק כי חשב שכר הוא מקצוע חיוני ונדרש ותמיד יהיה לו ביקוש.

כלים

 

על מנת לוודא כי תלמדו את הקורס במקום שתעודת הסיום המוענקת לבוגריו היא רשמית ומוכרת, חשוב ללמוד במקם שמפוקח על ידי לשכת רואי החשבון בישראל.

הקורס מתאים גם למנהלי חשבונות ולפקידי שכר שרוצים להעמיק את הידע ולהיות מועמדים טבעיים ואולי אף מועדפים התקבל לעבודה בתפקיד חשבי שכר.

תלוש משכורת -  לפענח את כתב החידה

הצצה בתלוש משכורת עשויה לגלות לכם כי לא רק האותיות הקטנות לא בהירות כלל אלא גם המספרים והסעיפים השונים שבהם הם מופיעים לא נהירים לכם. תלוש שכר מורכב ממרכיבים רבים ובהם שכר יסוד שעתי, תוספות שונות כגון ותק, נסיעות, גמולי השתלמות, זכויות סוציאליות שונות, הפרשות לקרנות ועוד.

היקף הלימודים במסגרת קורס חשבי שכר הם כ- 40 שעות לימוד אקדמיות.  תכנית הלימודים עשירה ומגוונת. היא כוללת, בין השאר, רכיבי השכר השונים, ההטבות וההפרשות הסוציאליות, כיצד להתמודד עם הלנת שכר, מבנה קופות גמל וקרנות השתלמות, גילום שכר, ביטוח מנהלים, דיני עבודה על פי חוק, חוקי חופשה, מחלה, הבראה, הגנת שכר ועוד, היכרות עם טפסים שונים

עם סיום הלימודים מוענקת לבוגרים תעודת גמר מטעם המכללה למנהל.

יועצים בלתי רשמיים לענייני שכר

מי מבוגרי הקורס  שייבחרו לעבוד בתפקיד חשבי שכר עשויים לגלות מהר מאוד כי הם מהווים מקור עלייה לרגל של העובדים בחברה ואף בקרב חבריהם שמחוץ לה שיראו בהם אורים ותומים לענייני שכר בכלל וכמפענחי הנתונים בתלוש השכר שלהם.

קורס ייעודי למקצוע מבוקש

קורס חשבי שכר מתאים למי שאוהבים להתעסק עם מספרים. הוא מתאים למי שמחפשים הפיכת התחביב שלהם למקצוע, מתאים למי שמחפשים הסבה מקצועית ולמי שרוצים להעשיר ולהעמיק את הידע שלכם בתחום חשוב זה.

הקורס מהווה מסגרת מיטבית לרכישת הידע החיוני לעיסוק בתחום השכר. בשל חשיבות הנושא ורגישותם – הטבעית והמובנת – של כל מי שמקבלים שכר בכלל ותלוש שכר בפרט, אין ספק כי דיוק מרבי ושימת לב לפרטים הרבים היא לא רק תנאי הכרחי ונדרש ממי שרוצים להכשיר עצמם לתפקיד חשבי שכר אלא תנאי סף לכל מי שעוסקים בכספים.

אם אתם דייקניים, שמים לב לפרטים קטנים, אוהבים מספרים ולא פחות מכך בני אדם; אם אתם מחפשים מקצוע מעניין ומאתגר; אם אתם מחפשים את התפקיד הבא שלכם ביחידת החשבות של הארגון בו אתם עובדים ורוצים למלא בו תפקיד מרכזי- קורס חשבי שכר יכשיר אתכם למלא אותו בהצלחה.