עימות  בין הסבים מצד האבא ומצד האימא על הזכות לשמש כסנדק לנכדם,  הוביל את בני הזוג, הוריו של התינוק למדרגות ביה"ד הרבני האזורי בחיפה, לאחר שהאבא, הגיש באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה, תביעה לגירושין בטענה שהאם דרשה שאביה ישמש כסנדק ו"שמה אותו ללעג בפני בני משפחתו..."

עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס
עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס

 

שמחת הולדתו של הנכד  הראשון בשתי המשפחות הן מצד האם והן מצד האבא, שאמורה הייתה להיות האירוע המרגש ביותר במשפחה, הפכה בסופו של דבר  למלחמת חורמה בין בני הזוג הצעיר, תושבי הצפון, לאחר שהאבא הגיש כתב תביעה לגירושין לביה"ד הרבני האזוטרי בחיפה, שבו הוא טוען באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, "האישה, ידעה על רצונו העז של הבעל, להעניק לאביו את הזכות להיות סנדק לנכד שזה אך נולד בעיקר לנוכח גילו המתקדם של הסבא, אביו של הבעל... אך האישה, החליטה מבלי להיוועץ כלל בבעלה להעניק את הזכות להיות סנדק  לאביה...".

בנוסף, טען הבעל באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, "מיד לאחר החתונה האישה החלה לנהוג בשרלטנות ולנוכח התערבותם הבוטה של הוריה של האישה בחיי הנישואין של הזוג הצעיר,  ביקש הבעל מאשתו, להפחית במעורבותם בחייהם, אך זו סירבה לכך ואף טענה כי הוריו של הבעל מתעלמים ממנה...בעוד שהדברים היו הלכה למעשה ההיפך מכך!".

"זאת ועוד", טען ב"כ של הבעל, עו"ד גיא אופיר, "במהלך ההיריון, האישה החלה לנהוג בגסות רבה בבעל והטיחה בו, שאביו איננו ראוי כלל לשמש כסנדק למרות שלטענת הבעל אביו, סייע להם כלכלית וכל רצונו היה להודות לאביו על תמיכתו בהם לכל אורך הדרך".

לסיכום, טען  ב"כ של הבעל עו"ד גיא אופיר, ,"האישה במקום לכבד את אביו, הטיחה  בבעלה גם במהלך מסיבת הברית שבה אביה שימש בסופו של דבר כסנדק, כי איננה 'סופרת אותו' וכי מבחינתה אפשר להתגרש ולכן, לא נותרה לבעל הפגוע בלאו הכי מהתנהגותה כלפיו וכלפי בני משפחתו, בררה אלא לבקש להתגרש ממנה".

אזהרה: חל איסור לפרסם את שמות הצדדים וכל פרט מזהה כולל מס' תיק.