חוקר פרטי ששכרה אישה תושבת הצפון בעצתו של ב"כ עו"ד גיא אופיר,  מומחה לדיני משפחה וירושה, חשף כי הבעל, שסיפר לאשתו כי החליט לשמור על כושר  ובמיוחד להרבות בשחייה... "מתאמן..."  בביתה של  המאהבת המשמשת כמצילה בבריכה  באחד ממרכזי הספורט והפנאי בצפון... האישה הפגועה החליטה להגיש תביעה לגירושין שתוגש בימים הקרובים לביה"ד הרבני האזורי בחיפה

עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס
עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס

 

שוחה בדרך לביה"ד הרבני. ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר, שוקד בימים אלה על תביעת הגירושין שהאישה מתכוונת להגיש נגד בעלה ושבה נטען בין השאר, כי, "לאחרונה, הבעל טען שהוא קיבל המלצה מהרופאים להוריד במשקל ולשמור על כושר ולכן, החליט לעשות מנוי באחד ממרכזי הספורט הסמוכים ליישוב בצפון שבו הם מתגוררים. בנוסף אמר, כי גם הבוס שלו עשה מנוי באותו מרכז ספורט...".

לדברי ב"כ של האישה עו"ד גיא אופיר, "חשדה של האישה התעורר לאחר שמנהלו הישיר של הבעל, פגש אותה באקראי בעת שבילתה עם ילדיהם באחד מבתי הקולנוע באזור הצפון ושאל היכן הבעל....? והופתע לשמוע מהאישה שבעלה אמור לשמור כביכול על כושר יחד איתו באותו מרכז ספורט...".

האישה שהחלה לחשוד כי בעלה מנהל רומן שכרה באופן מיידי חוקר פרטי בעצתו כאמור של ב"כ עו"ד גיא אופיר, שגילה כי הבעל מקיים מפגשי אהבים עם המצילה...

עו"ד גיא אופיר, אמר השבוע,  "למרבה הצער, שמירת הכושר.. עם  המאהבת, עומדת לעלות ביוקר לבעל והאישה מסרבת בתוקף לקבל את התנצלותו של הבעל ולכל הליכי הגישור ודורשת להתגרש באופן מיידי...".

.

אזהרה: חל איסור לפרסם את שמות הצדדים וכל פרט מזהה כולל מס' תיק.