במרפאת כללית רפואה משלימה בקריון החלו לאחרונה לבצע טיפולי אוסטאופתיה לילדים ותינוקות, שהינה שיטת טיפול במגע המבוססת על התפקוד והקשר בין השרירים והרקמות הרכות לבין החלק הגרמי של גוף האדם לבין תפקודיו השונים של גוף האדם ולהיפך. השיטה מתמקדת בבריאות הגוף והנפש כאשר כל טיפול  הוא אינדיווידואלי במטופל עצמו ולא בהכרח בסימפטומים שמהם הוא סובל

כלים
מטפל בכיר גוארא בדרנה צילום- עינב פולק
מטפל בכיר גוארא בדרנה צילום- עינב פולק

 

"האוסטאופתיה עוסקת בהבנה שהגוף הינו יחידה שלמה, זהו עקרון ההוליסטיות(שלמות) שמתייחס לגוף כשלם ולכן, האבחון והטיפול האוסטאופתי אינו רק נקודתי, לפי סימפטומים אלא הוליסטי. עוד עיקרון חשוב הוא שגוף יכול לרפא את עצמו ולשמור על בריאותו, האוסטאופתיה מתרכזת בהסרת מגבלות ומחסומים הפוגעים ביכולת ההבראה הטבעית של הגוף. האוסטאופתיה מתרכזת בהחזרת תנועה חופשית לרקמות ואיזון זרימת הדם והלימפה במצבים בהם הזרימה אינה אופטימלית" , מסביר מטפל בכיר במרפאת כללית רפואה משלימה בקריון גוארא בדרנה.

לדבריי בדרנה "באמצעות אוסטאופתיה לילדים ותינוקות ניתן זהות שינויים בתנועת המפרקים שאינם גלויים ונראים ותוך מספר טיפולים ניתן להחזיר למפרקים ולרקמות טווח תנועה מלא. "

אוסטאופתיה לתינוקות וילדים מסייעת בטיפול במצבים שמונעים מהתינוק את יכולת היניקה או גורמים להקאות בתום כל האכלה, דלקות אזניים חוזרות, , בעיות פזילה בגילאי שנה ויותר, כאבי בטן וגזים, טורטיקוליס, הפרעות שינה ועוד.

כללית רפואה משלימה הינה רשת המרפאות לרפואה משלימה הגדולה בישראל, אשר מונה כ- 50 מרפאות בפריסה ארצית ומציעה מגוון רחב של טיפולים המתאימים לכל הגילאים, מינקות ועד זקנה.  כל הטיפולים ניתנים תחת פיקוח רפואי מלא, ע"י צוות מטפלים בכירים ומנוסים, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות גבוהה של הטיפולים.