מעבר דירה יכול להיות כאב ראש, והגיע הזמן שנודה בזה. יש לנו לא מעט עבודה בדרך ליום המעבר, ובין ערימות הקרטונים ותיאום הטכנאים אנחנו צריכים למצוא את הזמן לבחור גם חברת הובלות טובה. אלא שזה דווקא הנושא החשוב ביותר,

כלים

והוא גם זה שראוי ליחס קצת יותר מעמיק מכל החלטה אחרת בדרך (חוץ מבחירת הדירה, כמובן). רגע לפני שאתם מעמיסים את כל הציוד שאספתם במשך שנים, זה שעלה לכם הרבה מאוד כסף, הנה שלוש דרכים טובות למצוא חברת הובלות, וגם טיפ לקבלת החלטה טובה.

פשוט תגגלו את זה

גוגל הפך כבר מזמן לשם פעולה, וכשאנחנו צריכים לקבל החלטה כלשהיא אנחנו נעזרים בו כדי להשוות בין עלויות ואפשרויות. גם בכל הקשור לבחירת מובילים הוא יעזור לכם מאוד, אבל כדי לחסוך לכם זמן יקר שאין לכם, תוכלו למצוא גם אתר למציאת חברת הובלות בתל אביב, או בכל מקום אחר בארץ, ולהשוות בין אפשרויות בקלות. אז מה חשוב לכם יותר? המחיר, השירות או הניסיון? או כל התשובות גם יחד?

המלצות של חברים

החברים, המכרים וההוא מהמשרד לידכם, כולם עברו דירה מתישהו בשנים האחרונות ובהחלט יכול להיות שההמלצות שלהם תהיינה מעולות. בקשו מהם מספרי טלפון של חברות הובלה והתעקשו לדעת האם כל הציוד הועבר בשלום, האם צוות ההובלה הגיע בזמן ואיזה שירות קיבל הממליץ הנלהב. יכול להיות שתגלו כמה פרטים קטנים שדווקא ירתיעו אתכם, גם אם לחבר הכי טוב שלכם הפרטים האלה ממש לא שינו ביום המעבר.

רשתות חברתיות

פייסבוק הפכה מזמן לרשת החברתית הכי פופולארית בעולם והסיכוי שתפגשו עובר אורח ברחוב שאין לו פרופיל שואף לאפס. במצב כזה לא באמת מפתיע לגלות שכולנו מקבלים החלטות דרך פייסבוק, שם אנחנו מבקשים המלצות ובוחרים ביניהן. הדרך הזו יכולה לעבוד אבל רצוי לבדוק כל המלצה לעומק, בעיקר משום שאין לכם מושג מי באמת הממליץ והאם יש לו ניסיון עם החברה – או היכרות אישית עם הבעלים.

לא רק מחיר

שלוש הדרכים הללו נהדרות, וכל אחת יכולה לעזור לכם בדרך להשגת המטרה ולבחירת חברת הובלות. עם זאת, אל תשכחו שהמחיר – חשוב ככל שיהיה – הוא לא הנושא המרכזי באמת. שירות טוב, אחריות מקצועית ודיוק, אלה הם המרכיבים שיהפכו את יום המעבר שלכם לחוויה טובה הרבה יותר, עם מינימום הפתעות ותקלות