האם דיקור סיני עוזר לירידה במשקל? התשובה היא כן!

כלים
לרדת במשקל דרך דיקור סיני - רפאל רוזנסקי מומחה לרפואה סינית
לרדת במשקל דרך דיקור סיני - רפאל רוזנסקי מומחה לרפואה סינית

המלחמה בקילוגרמים המיותרים היא הרבה יותר ממלחמה להיות רזים ויפים. משקל עודף מהווה גורם סיכון משמעותי להתפתחות של מחלות. שמירה על משקל גוף תקין חשובה בכל גיל – מה עושים כאשר לא מצליחים לדבוק בדיאטה וכאשר על אף דיאטה קפדנית הקילוגרמים אינם נושרים?

טיפולי דיקור סיני ניתנים לתמיכה בתהליך הירידה במשקל יחד עם מעבר לתזונה בריאה ושילוב של פעילות גופנית בסדר היום באופן קבוע. התרומה של הדיקור לירידה במשקל באה לידי ביטוי בסיוע לתפקוד תקין של מערכת העיכול ושאר מערכות הגוף.

סגולת בריאות ולא תרופת קסם

חשוב להבהיר כי דיקור סיני אינו מהווה תרופת קסם לירידה במשקל או שמירה על המשקל הקיים. בכדי להגיע לתוצאות עליכם לנהל אורח חיים בריא מבוסס תזונה נכונה ופעילות גופנית. הדיקור מתבצע מתוך מטרה לחזק את מערכת העיכול ולעודד שחרור של אנדורפינים בגוף להשגת תחושת רגיעה ונינוחות. הטיפול מסייע בהקלה על מצבים של מתח, תסכול וחרדה המביאים לאכילה רגשית של מזונות משמינים ולא בריאים.

אותם אנדורפינים משפיעים לטובה גם על מערכת העיכול לפעילות בעוצמה הנכונה. טיפול דיקור סיני תורם לאיזון של תהליך חילוף החומרים בגוף. הדיקור משפיע לטובה גם על המערכת ההורמונלית ומומלץ במקרים בהם המשקל העודף הוא תוצר של שיבושים הורמונליים.

איך בוחרים את נקודות הדיקור?

הטיפול הראשון מתחיל באבחון ובדיקה קצרה של הדופק, הלשון והבטן. המטפל סוקר את הרקע הרפואי של המטופל ומנסה לאתר את הגורמים למשקל העודף. בהתאם למידע שנאסף מרכיב המטפל מערך טיפול ובוחר את הנקודות המומלצות לדיקור.

מקרים של אכילה גם ללא תחושת רעב ונשנושים בלתי פוסקים יטופלו באמצעות נקודות הדיקור על הגוף. נקודות הדיקור באזור אפרכסת האוזן מופעלות במקרים של אכילה אימפולסיבית ועישון. דיקור לאורך מרידיאן הריאות והטחול חיוני במקרים של התמכרות לאוכל עם דגש על מתוקים. דיקור באזור מרידיאן הכליה חיוני במקרים של משקל עודף עקב תופעות גיל המעבר או PMS. הפעלת נקודות הדיקור במרידיאן הכליות חיונית גם במקרים של חוסר איזון במערכת העצבים. מקרים של עודף משקל עקב בעיות של בלוטת התריס יטופלו באמצעות הפעלת נקודות הדיקור במרידיאני בכליות והכבד.

בעבור כל טיפול דיקור סיני בוחר המטפל כמה נקודות דיקור בהתאם למצב הגופני והמצב הנפשי של המטופל. ייתכן כי במהלך הטיפול הבא יבחרו נקודות זהות או נקודות אחרות. טיפול רגיל נמשך 30 עד 45 דקות במהלכן המחטים מוצבות בנקודות המתאימות.

דיקור סיני יכול לעזור לכם לרדת במשקל בכל גיל. אם גם אתם סובלים מעודף משקל הקליניקה של רפאל רוזנסקי היא הכתובת.

לאתר של רפאל רוזנסקי https://rafaclinic.co.il/