אם אתם עומדים נגד קנסות כבדים, עונשים, שלילת רישיון, הגשת כתב אישום ושלל סיטואציות מול בית הדין לתעבורה - חשוב שתדעו כי באמצעות עורך דין מנוסה בתחום ניתן לקבל עזרה בכל מקרה של עבירות תנועה ותחבורה.

כלים

 

כיום רבים מהאנשים עומדים מול האשמות של נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול, פגיעה בהולך רגל, מעורבות בתאונות, נהיגה במהירות מופרשת ושלל עבירות תנועה קשות ופחות קשות, שהעונשים עליהם משתנים.

בשל כך ובהתאם לחומרת העבירה, פונים רבים מהנהגים שמואשמים בעבירות שונות לעורכי דין לענייני תעבורה שיכולים לסייע בכל מקרה. אבל כיצד מסייעים אותם עורכי דין? כמה דוגמאות חשובות בהמשך.

ייעוץ בזמן חקירה – אם נלקחתם לחקירה משטרתית חשוב לדעת כי באמצעות מעורך דין תעבורה תוכלו לקבל ייצוג וגם ייעוץ מול המשטרה ובכך להיחלץ מהאשמות וכתבי אישום.

ייצוג בתאונות דרכים – בין אם אתם בצד הנתבע או בצד התובע, באמצעות עורך דין תעבורה טוב ניתן לקבל ייצוג טוב בבית המשפט.

סיוע במקרים של תאונות פגע וברח – לצעירנו אנו שומעים לא פעם על תאונות פגע וברח שנחשבות אחד הפשעים הקשים שיש. בשל כך אם אתם אלה שגרמתם לתאונה יש להיוועץ מיד עם עורך דין שיוכל לעזור לכם למזער נזקים.

נהיגה תחת השפעה – נהיגה תחת השפעה היא אחת העבריות הנפוצות שיש כיום. באמצעות עורך דין תעבורה ניתן להפחית את העונשים הצפויים בחוק במקרה של עבירה כזאת.

סיוע בהאשמת עבירות מהירות – אם עברתם כל עבירה בין אם עבירת מהירות, אי ציות לשוטר ושלל עבירות וכעת מוגש נגדכם כתב אישום, יש להיוועץ ולהיעזר בעורך דין על מנת לקבל ייצוג משפטי הולם.

שלילת רישיון – שלילת רישיון יכולה לקרות בשלל מצבים בין אם מדובר בשל עבירות תנועה, דוחות משטרה רבים וגם בשל בעיות רפואיות. אם אינכם מצליחים להחזיר לעצמכם את הרישיון נסו להיוועץ עם עורך דין המומחה בתחום.

לסיכום, עורך דין תעבורה הוא כזה שייצג אתכם מול המשטרה, מול בית המשפט ומול רשויות שונות שבראשן רשות הרישוי. בשל כך במקרה של תסבוכת מכל סוג יש למצוא עורך דין טוב שיוכל לייצג אתכם ולסייע לכם למזער נזקים ולהשיג תוצאות טובות ביחס לעבירה שעליה אתם נחקרים או נשפטים.