חמאות הגוף עדיין לא כבשו את המיינסטרים כמו תחליבי הגוף. אבל כשמכות היובש האגרסיביות בחורף גורמות לחוסר נוחות, לגרד ולאדמומיות של העור  מומלץ להכיר מקרוב את התכשיר שיגאל אתכם ממריחות חוזרות ונשנות של קרמים על זרועות הידיים, הרגליים והברכיים.

חמאות גוף חלאבין (צילום:אלון גנון)
חמאות גוף חלאבין (צילום:אלון גנון)

חלאבין משיקה לעונה הקרה חמאות גוף מזינות ומועשרות בארבעת הריחות המוכרים והפופולאריים שלה: לאב-ליין, רוז' לאב-ליין, מיד-נייט, ולאב-ליין וויט.

ארבע חמאות גוף מבושמות, מבוססות חמאת אגוזי שיאה, שמנים טבעיים, מינראלים מים המלח החיוניים לעור - מציע המותג "חלאבין" לקראת החורף. שמנים של אבוקדו ושמן זית מתווספים לפירותיו (אגוזי השיאה)  של העץ הענק ממערב אפריקה Mangifolia התורמים להזנה עמוקה ולשמירה מפגעי מזג האוויר של העור. שמן אגוז השיאה ידוע בשל יכולתו לטפל ב"מכות יובש" חריפות האופייניות לעונה, הגורמות לסדקים בעור, לגירוי חריף, לאדמומיות לוחוסר נוחות.

חמאות הגוף של חלאבין מוצעות בארבעת הניחוחות המוכרים והפופלארים של החברה: לאב-ליין, רוז' לאב-ליין, מיד-נייט, ולאב-ליין וויט. שימוש בחמאות הגוף יותיר את העור במרקם גמיש ורך, ומבושם בניחוח דומיננטי שישרוד שעות ממושכות.

היצרן ממליץ לאחר מקלחת למרוח כמות נדיבה של חמאת גוף ולעסות עד לספיגה מלאה שלה.

כמות: 300 גר'

מחיר: 40  ₪

להשיג: ברשתות הפארם, במשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות