יובש בעור, הוא אחד התסמינים השכיחים הפוקדים אותנו במהלך חיינו בעיקר בחילופי העונות העשויים לבוא לידי ביטוי, באדמומיות צורבת על גבי העור, קילופי עור, סדקים, במרקם עור מחוספס ולא נעים, תחושת גרד ועקצוץ וחוסר נוחות כללית.  "ביודרמה" המותג הדרמו-קוסמטי מצרפת מציע את "אטודרם – אינטנסיב בהאום"  המספק פתרון אולטימטיבי לתופעות אלה.

אוטדרם של ביודרמה (צילום: אלון גנון)
אוטדרם של ביודרמה (צילום: אלון גנון)

 "אטודרם" מעניק פתרון ביולוגי לעור הסובל מתופעות של יובש, מרגיע מיידית גרד, צריבה, עקצוצים וגירויים. "אטודרם" שומר על העור ומפתח חוסן והתנגדות ממושכת מפני פגיעה מול התוקפנות הסביבתית. הוא נטול בישום, ללא פראבנים ואינו גורם לסתימת הנקבוביות. נוח ונעים בעת השימוש. מומלץ למרוח על כל חלקי הגוף והפנים - מיועד למבוגרים, ילדים ולשימוש בטוח גם לתינוקות.

כיצד זה עובד?

נוכחות קומפלקס ייחודי  'סקין בארייר טארפי' בפורמולת התמרוק,  משחזר באופן ביולוגי את המחסום הטבעי של העור לצד נוכחותו  של רכיב ייחודי Phytosphingosine))  המגביר באופן ניכר את התנגדותו להיפגע מפעולות תוקפניות סביבתיות וחדירת אלרגניים המשפיעים ישירות  על האופטימיזציה של העור. קומפלקס זה גורם להקלה באופן משמעותי בעור מגורה ויבש.

קומפלקס Lipigenium™ "ליפיגניום" -  ייחודי ובלעדי מורכב מביו-ליפידים הנמצאים בעור באופן טבעי ונוכחותם בעלי חשיבות לשמירה על חוסנו.  קומפלקס ה"ליפיגניום" מעורר  את העור לייצר מבחינה ביולוגית שומנים וחלבונים (filaggrin) אשר תפקידם הוא לחזק את האחיזה של סיבי החלבון קרטין, הנמצא בשכבת העור החיצונית וכן לקשור מים לשמירת הלחות של שכבה זו.

חשוב לדעת

במחקר קליני שנערך על 125 משתתפים בעלי תסמינים של עור יבש (אדמומיות, גרד, עיקצוצים, גירוי צורב וחוסר נוחות) , בשימוש בתכשיר "אטודרם" בתקופה של 28 יום בלבד -  58% מהמשתתפים דיווחו על הקלה בגרד, 43% על הטבה במרקם העור היבש ו- 56% על יעילות התכשיר בגירויי העור. בתקופה כפולה של ימי השימוש המטופלים בתסמיני עור יבש דיווחו על אחוזי הצלחה כמעט כפולים ומשתמשים ב"אטודרם" בשל גירויים וגרד דיווחו על עלייה ביעלות התכשיר בעשרות אחוזים נוספים. 

אריזה: בקבוק עם משאבה פנימית 500 מ"ל,

מחיר: 150 ₪ (מחיר השקה 120 ₪ עד 1.1.2018)

להשיג: בסניפי רשת סופר-פארם ברחבי הארץ.

BIODERMA Laboratorie Dermatologique

הכול החל עוד בצרפת בשנות השבעים עם רוקח פורץ דרך ז'אן-נואל תורל, שהגה גישה חדשה לחלוטין לדרמו-קוסמטיקה. הודות לשיחות רבות שערך עם מומחים מובילים בעולם בתחום הביולוגיה והדרמטולוגיה- הוא פיתח את הפטנטים הראשונים שלו והניח את היסוד לחזון של ביודרמה: ביולוגיה בשירות הדרמטולוגיה.

מראשית דרכה, "ביודרמה" ביססה לעצמה מוניטין כחברה פורצת דרך. האג'נדה המקצועית של החברה היא תפיסה ייחודית של חיקוי ביולוגי של העור תוך בטיחות דרמאטולוגית  מקסימאלית, כלומר להתחשב בפעילות הביולוגית של העור ולשקם את המנגנונים הטבעיים שלו.

אמנת ביודרמה מבוססת על שמונה עקרונות ייחודיים:

  1. פטנטים ביולוגיים
  2. סבילות העור
  3. בטיחות דרמטולוגית
  4. מרכיבים פעילים המוכרים מבחינה מדעית
  5. עיקרון הזהירות
  6. בדיקות יעילות ובטיחות
  7. ניסויים קליניים
  8. יכולת מעקב מקיפה

ביודרמה מעסיקה כ-1000 עובדים ב-70 מדינות, 250 מהם נמצאים בצרפת.

מוצרי ביודרמה נמכרים בכ-90 מדינות סביב העולם.