במרפאת כללית רפואה משלימה במרכז הרפואי לין בחיפה, מעניקים טיפולי דיקור סיני גם לנשים הסובלות מהמחלה הגניקולוגית אנדומטריוזיס, הזוכים להצלחה כפי שדיווחה לאחרונה תושבת הצפון, שאף עברה ניתוח, אך המשיכה לסבול מתסמיני המחלה ובזכות סדרת טיפולים ע"י מטפל בכיר בדיקור סיני  אבי קליין, ציינה כי הכאבים פחתו באופן משמעותי גם בימי הוסת. המטופלת הודתה למטפל ולצוות מרפאת כללית רפואה משלימה במרכז הרפואי לין בחיפה על הטיפול המסור והסיוע שלו זכתה

כלים
המטפל אבי קליין צילום- עצמי
המטפל אבי קליין צילום- עצמי

 

אנדומטריוזיס   Endometriosis - היא מחלה גינקולוגית הנגרמת כאשר תאי רירית רחם -  אנדומטריום נודדים אל מחוץ לרחם, ומתמקמים באזורים שונים בגוף. תסמיני המחלה הם כאבים רבים ומשתנים כאשר השיא הוא בדרך כלל בזמני הביוץ והווסת.

לדבריי המטופלת,  "כאשר הגעתי למרפאת כללית רפואה משלימה במרכז הרפואי לין בחיפה, הייתי סקפטית לחלוטין לגבי הטיפול ויכולתו לסייע לי, אך לאחר סדרת טיפולים,  הכאבים פחתו באופן משמעותי  גם בזמן הוסת".

ממרפאת כללית רפואה משלימה במרכז הרפואי לין בחיפה נמסר עוד כי, טיפולי דיקור סיני, מסייעים גם בטיפול ובהתמודדות עם מגוון רחב של בעיות ובהן: כאבי גב, כאבי שרירים, כאבי פרקים, כאבי ראש ומיגרנה, מצב אחרי תאונת דרכים או טראומה אחרת, כאבים כרוניים כסימפטום של מחלות  פנימיות, פיברומיאלגיה ועוד.

לדיקור סיני כמעט ואין הגבלת גיל, והוא מומלץ גם כטיפול תחזוקה לשמירה על בריאות טובה. ברשת מרפאות כללית רפואה משלימה במחוז הצפון, מתאימים את טיפולי הדיקור הסיני למצבו של המטופל ומציעים טיפולים מיוחדים לילדים ותינוקות. הטיפול מגיל צעיר מאפשר להשפיע באופן מהיר ויעיל על מצב שאינו מאוזן ולמנוע מחלות ילדים גם בטווח הארוך.

כללית רפואה משלימה הינה רשת המרפאות לרפואה משלימה הגדולה בישראל, אשר מונה כ- 50 מרפאות בפריסה ארצית ומציעה מגוון רחב של טיפולים המתאימים לכל הגילאים, מינקות ועד זקנה.  כל הטיפולים ניתנים תחת פיקוח רפואי מלא, ע"י צוות מטפלים בכירים ומנוסים, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות גבוהה של הטיפולים.