תושב הצפון, שסבר כי רעייתו משמשת בשעות אחר הצהריים כמורה לחשבון במסגרת שיעורים פרטיים הופתע לגלות אותה כשהיא מקיימת במיטתם יחסים אינטימיים עם אביו של אחד מתלמידיה...הבעל הפגוע שכר את שירותיו של עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה, על מנת שזה יגיש תביעה לגירושין לביה"ד הרבני האזורי בחיפה

עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס
עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס

 

שיעורי עזר... "במשך תקופה ארוכה סרב הבעל להאמין לשמועות ביישוב שבו הוא מתגורר עם רעייתו וילדיו הבוגרים על כך שרעייתו המשמשת בשעות הפנאי כמורת עזר בחשבון  רועה בשדות זרים... ולכן לטענתו הופתע מאוד לגלות משהקדים לשוב לביתו למצוא את רעייתו בסיטואציה מביכה עם אביו של אחד מתלמידיה... " טוען ב"כ של הבעל עו"ד גיא אופיר.

בנוסף, טוען ב"כ של הבעל עו"ד גיא אופיר, "מיותר לציין, את גודל עוגמת הנפש שנגרמה לבעל, שעשה כל שביכולתו ובמשך שנים לא מעטות על מנת לאפשר לרעייתו  להרחיב את השכלתה ובנוסף, נענה להפצרותיה ללמד במסגרת שיעורים פרטיים, שנתגלו כאמור בסופו של דבר כסיפור כיסוי לרומן שניהלה האישה".

לדברי ב"כ של הבעל עו"ד גיא אופיר, "לנוכח הסיטואציה המביכה, לא נותרה בידיו של הבעל הנבגד כל אפשרות אחרת מלבד לתבוע גירושין, מה עוד שדבר הרומן הפך לשיחת היום בין תושבי היישוב בצפון שבו מתגוררים בני הזוג",.

"זאת ואף זאת", אומר ב"כ של הבעל, עו"ד גיא אופיר, "למרבה הצער, הבעל מסרב בתוקף לקבל את התנצלותה של האישה ולכל הליכי הגישור ודורש להתגרש באופן מיידי... ויתרה מכך טוען כי על האישה לשאת גם בכל המשמעויות הכלכליות הכרוכות בכך".

.

אזהרה: חל איסור לפרסם את שמות הצדדים וכל פרט מזהה כולל מס' תיק.