מסיבת סוף שנה בגן הילדים היא אירוע מרגש המסמל התחלות חדשות ומהווה טקס מעבר של הילדים. בעזרת אטרקציות שונות ומגוונות ניתן להתגבר על החששות אשר בדרך כלל מלווים את התהליך ולחגוג ביחד את הישגיהם של הילדים.

כלים
מתנות לגני ילדים
מתנות לגני ילדים

 

השנה נגמרה והילדים סיימו את הגן. זה הזמן לחגוג יחד עם ההורים ולתכנן מסיבה. על מנת שהמסיבה תדבר לעולמם של הילדים ותהיה סמלית אך גם כיפית ומהנה, ניתן לשלב בה אטרקציות מסוגים שונים, וכדי להקל עליכם במשימה, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות נחמדים.

מתנות אישיות לילדים

חלוקת מתנות לילדים במסיבת הסיום היא חלק בלתי נפרד מהאירוע. כיום, קיים מבחר רחב של מתנות לגני ילדים, אשר ממנו ניתן לבחור מתנות שימושיות שיהוו גם מזכרת שתלווה אותם לאחר המעבר. בתחום זה ישנו היצע נרחב לרבות ספרים אישיים, קופסאות משחק, פאזלים, חוברות צביעה, קופות חיסכון, קופסאות אוכל ועוד, מתנות אשר אפשר אף להדפיס עליהן את שמות הילדים וכך להפוך אותן להרבה יותר אישיות.

השכרת ג'ימבורי

מעבר לטקס, לנאומים ולחלוקת מתנות מתוך מבחר מתנות לגני ילדים, בל נשכח שמדובר במסיבה אשר משתתפיה העיקריים הם ילדים. לכן, רצוי וכדאי לכלול פעילויות ואטרקציות אשר יעסיקו אותם, יתאמו לגילם, יסבו להם עניין ויהפכו את המסיבה לכמה שיותר כיפית. לשם כך, עומדת לרשותכם אפשרות של השכרת מתקני ג'ימבורי בשלל חבילות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. אטרקציה זו מעולה לפעוטות קטנים, למרות שגם ילדים בגנים יותר בוגרים יכולים להפיק מהן הנאה.

שולחנות משחק ומתנפחים

במידה ומדובר בילדי הגן היותר גדולים אשר חוגגים את המעבר לכיתה א', כדאי ורצוי להפוך את המסיבה לכמה שיותר חגיגית. כאן קיימת אפשרות לבחור מתוך מבחר מתנות לגני ילדים את הפריטים אשר ישרתו את הבוגרים לאורך שנתם הראשונה בבית הספר, כמו למשל קופסאות אוכל עם שם, בקבוקי שתייה, יומן אישי ועוד. לצד המתנות המושקעות, אפשר לשכור גם מתנפחים ואף להוסיף עמדות משחק מגוונות. ואם רוצים ממש להרשים, כיום קיימת אפשרות לשכור משחקי מולטימדיה אינטראקטיביים אשר גם הם יכולים לקלוע בול למטרה ולהפוך את מסיבת סוף השנה לאירוע בלתי נשכח וייחודי.

דוכני מזון

מלבד אטרקציות מהנות, רצוי וכדאי שלא לשכוח שגם הכיבוד חשוב במיוחד ולכן יש לדאוג לכך מבעוד מועד. אולם במקום להטריח את ההורים ולהסתמך על כל משפחה שתגיע עם מגש אוכל מכובד, אפשר לשקול את האפשרות של השכרת דוכני מזון. דוכני מזון נחשבים למאוד אטרקטיביים והם ישדרגו כל מסיבת סיום. בין אם הקונספט הרצוי הוא של הכנת פיתות בטאבון, בין אם של בר מתוקים ובין אם גלידות, ברד או שערות צמר גפן מתוק, לרשותכם עומדות אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור.

באפשרותכם להפוך כל מסיבת סוף שנה לאטרקטיבית ומהנה בעזרת שילוב אטרקציות. עם זאת, כדאי לבחור אטרקציות שמתאימות לגילאי הילדים ושנמצאות במסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

לפרטים נוספים כנסו לאתר https://www.nickname.co.il/