בהתחלה היו ניתוחים אשר עזרו לנו להעלים קמטים שונים מהפנים, אחר כך גילינו את הבוטוקוס הידוע, זריקות קטנות ונעלמו הקמטים לפחות לתקופה מסוימת, עכשיו הגיעה התקופה של חומצה היאלורונית. האופנה החדשה בעולם הרפואה האסתטית.

 

לא מעט נשים אך גם גברים, מביטים על עצמם במראה מדי בוקר ותוהים, מהיכן הגיעו הקמטים החדשים אל הפנים שלהם. הרי הם צעירים, לא רק בנפשם אלא גם בגילם. היום חמישים ושישים זה כבר צעיר, לפחות ככה אנחנו טוענים, כי ככה אנחנו מרגישים. לכן, בכל פעם כשמופיע קמט חדש בפנים שלנו, אנחנו מנסים לחפש כל דרך הגיונית להסיר אותו. אנחנו משתמשים במשחות, תכשירים וכמו שאפשר להבין, גם בהזרקות של חומרים מורשים אשר מאפשרים למלא את הקמט, בכך אנחנו מיישרים את העור ומעלימים אותו.

חומצה היאלורונית הוא הדבר החדש בתחום. יותר ויותר אנשים פונים למסלול של טיפול באמצעות חומצה שכזו, יותר ויותר רופאים ומטפלים מציעים סוג של טיפול כזה. יש לכך כמה סיבות כפי שנוכל לראות מיד, אך לפני כן נסביר בקצרה מה זה אומר טיפול בחומצה, כיצד הוא מתבצע ולמי הוא טוב.

חומצה היאלורונית היא חומר סופח מים שנמצא בגופנו באופן טבעי, הוא שומר על הלחות ונחשבת אידיאלית לצורך שימוש בעור, בין היתר היא משמשת לעיבוי שפתיים, עיצוב האף, מילוי וריפוד מרפקים וכן למילוי קמטים והשבת הנפח לפנים. הטיפול באמצעות חומצה הוא מאוד פשוט, הוא מתבצע באמצעות הזרקות קטנות אל המקום בו אנחנו רוצים להשתמש בה.

ההבדל בין חומצה לבין בוטוקוס הוא, שכאן מדובר על חומר שנמצא בגוף שלנו באופן טבעי ולכן הוא מתקבל בצורה הרבה יותר טובה בגוף מאשר חומרים אחרים, כולל בוטוקס. זו הסיבה שיותר ויותר רופאים מציעים היום לבצע טיפולים באמצעות חומצה היאלורונית.

כיצד מבצעים את הטיפול ולמי הוא טוב

הטיפול כאמור מתבצע באמצעות זריקות, מדובר בטיפול פשוט מאוד, הוא לא כואב, ואין לו תופעות לוואי קיצוניות. חשוב להדגיש, החומר קיים, נגיש וזמין, לכן גם מחיר הטיפול באופן יחסי הוא זול. אם נוסיף לכך את התוצאות שמתקבלות בעקבות הטיפול ואת עצם זה שמדובר בטיפול שאיננו דורש ימי התאוששות וזמן החלמה, הרי שקיבלנו חומר אטרקטיבי מאוד שמאפשר טיפול ייחודי וטוב.

הטיפול מומלץ הן לנשים והן לגברים אשר מעוניינים להרגיש צעירים יותר. מן הסתם, יש מקומות בהם השימוש בחומר זה מתאים יותר לנשים, למשל עיבוי שפתיים או מילוי נפח לחיים, אך מצד שני, אנחנו נוכל לראות גברים אשר עוברים טיפול באמצעות חומצה היאלורונית במקרים כגון, העלמת קמטים, עיצוב האף, ריפוד מרפקים ועוד.

אצל כל רופא ומטפל נוכל לקבל הסבר מפורט אודות הטיפול ומדוע מומלץ לבצע אותו באמצעות חומצה שכזו.