תושב הצפון שנדהם לגלות שרעייתו החברה בחבורת זמר אזורית, ניהלה רומן עם אחד הזמרים בחבורה שהוא לא אחר מחברו הטוב ביותר מילדות, הגיש באמצעות ב"כ  עו"ד גיא אופיר  מומחה לדיני משפחה וירושה תביעה לגירושין בביה"ד הרבני האזורי בחיפה. האישה טענה כי המדובר בסה"כ ביחסי ידידות ולא ביחסים רומנטיים, אך הבעל הציג בפני הדיינים ממצאים חד משמעיים, שחייבו את האישה בגט.

עו''ד גיא אופיר. צילום: שרית נס
עו''ד גיא אופיר. צילום: שרית נס

 

תושבת הצפון, שהרבתה בשנה האחרונה להשתתף בערבי זמר ואף החלה ליטול חלק פעיל כחברה בחבורת זמר אזורית, העלתה את חשדו של הבעל, כי היא  מנהלת רומן. הבעל, בעצת ב"כ עו"ד גיא אופיר שכר את שירותיו של חוקר פרטי שהציג בפניו ממצאים שגרמו לו לתדהמה גדולה לנוכח העובדה, "שהאישה נהגה  לשיר באופן פרטי...גם בצימרים בצפון בחברתו של  אחד מחברי חבורת הזמר".

"יתרה מכך", נטען בכתב התביעה לגירושין ע"י ב"כ של הבעל עו"ד גיא אופיר, "האישה הגדילה ועשתה ואף גרמה לבעלה צער רב, כשניהלה רומן עם אחד מחברי הילדות הקרובים של הבעל  ואף נהגה להשמיץ בפניו את בעלה...".

לאחר שהאישה חזרה והכחישה את טענותיו של הבעל, הציג ב"כ של הבעל, עו"ד גיא אופיר את הממצאים שבידי הבעל והאישה שנותרה המומה נאלצה להתנצל וביקשה שלום בית, אך הדיינים, כאמור חייבו אותה במתן גט.

אזהרה: חל איסור לפרסם את שמות הצדדים וכל פרט מזהה כולל מס' תיק.