בני זוג תושבי הצפון, רכשו לפני מספר חודשים את מה שהיה אמור להיות בית חלומותיהם והם אף שכרו את שירותיו של מעצב, אך מתביעה לגירושין שהגיש הבעל באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר מומחה לדיני משפחה וירושה לביה"ד הרבני האזורי בחיפה, התברר שהאישה הרבתה להיפגש עם המעצב, אך לא לצורך תכנון הבית החדש, אלא למפגשים רומנטיים. האישה הכחישה את טענותיו של בעלה וטענה כי זה הפך להיות קנאי אובססיבי, אך הבעל ששכר את שירותיו של חוקר פרטי, השאיר את האישה המומה כשהציג בפני הדיינים את הממצאים שבידיו שלא הותירו בידיהם בררה אלא לחייבם בגט.

עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס
עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס

 

גירושין מעוצבים...תושבת הצפון, שהרבתה בחודשים האחרונים להיפגש עם המעצב ששכרה יחד עם בעלה לעיצוב ביתם החדש באחד היישובים בצפון, העלתה את חשדו של הבעל, כי היא מנהלת רומן לנוכח העובדה שהיא העדיפה להיפגש עם המעצב לבדה ומשביקש ממנה בעלה להציג בפניו בסיום של מפגש את התכניות לעיצוב הדירה, האישה טענה כי נדרשות פגישות נוספות לצורך הכנת תכנית מסודרת...

בעצתו של בא כוחו עו"ד גיא אופיר שכר הבעל את שירותיו של חוקר פרטי שכעבור ימים ספורים בלבד הציג בפני הבעל ההמום והפגוע, "ממצאים אינטימיים שלא הותירו כל מקום לספק לגבי המפגשים שקיימו האישה והמעצב...".

בלחצם של בני המשפחה ולאחר שחזרה בה מטענותיה כי בעלה מתנהג כביכול מפגין "קינאה חולנית ואובססיבית.." כהגדרתה, האישה התנצלה בפני בעלה והבטיחה כי תנתק את קשריה עם המעצב. אך הבעל הפגוע סרב לתחנוניה וב"כ עו"ד גיא אופיר, הגדיל וטען בתביעת הגירושין, "למרבה צערו של הבעל, התברר לו שאין זו הפעם הראשונה, שרעייתו ניהלה מאחורי גבו רומנים ויחסים אינטימיים עם גברים נוספים ולכן לא נותרה בידיו כל בררה אלא להתגרש ממנה".

גם דייני ביה"ד הרבני האזורי בחיפה, דחו על הסף את הסבריה ואת התנצלותה של האישה וחייבו אותה כאמור במתן גט. בנוסף, נקבע כי ביתם החדש, יוצע למכירה.