את יריית הפתיחה בדאודורנטים עמידים עד 7 ימים, השיקה חלאבין כבר ב– 1973 כאשר הפציעה עם פטנט רשום בתמרוק הפופלארי "חלאבליין" דאודורנט משחתי שבשימוש אחד מצליח לעמוד איתן מול ימי הקיץ המהבילים והחמים בארצנו ולמנוע ריח זיעה רע, וזאת מבלי להפריע לתהליך הזיעה הטבעי של הגוף ובוודאי לא לסתום את הנקבוביות ולמנוע סילוק פסולת מטבולית תוך שמירה על טמפרטורת גוף קבועה.

חלאבין-דיאודורנט קרם לנשים יעיל עד 7 ימים -  50 ש"ח בפארמים (צילום: אלון גנון)
חלאבין-דיאודורנט קרם לנשים יעיל עד 7 ימים - 50 ש"ח בפארמים (צילום: אלון גנון)

לקראת העונה החמה מציעה 'חלאבין' מוצר נוסף הפעם ייעודי לנשים, דאודורנט קרם אשר יעילותו כאמור אפקטיבית עד 7 ימים (אינדיבידואלי לכל גוף בהתאם לפרמטרים משתנים אך ישירים בהשפעתם על כמות הזיעה ורמת חריפות הריח כגון: מרכיבי תפריט התזונה, מידת הפעלתנות במהלך היום, שינויים הורמונאליים וכד')

בדיקה קלינית מעידה כי יעילות השימוש בדאודורנט הקרם של 'חלאבין' הוכחה בתוצאה מרשימה של 6.28 ימים בממוצע 

חשוב לדעת כי הדאודורנט האמור:

ללא אלומיניום ללא אלכוהול ללא פרבנים מזג האוויר וכל סוגי הרחצה אינם פוגמים ביעילותו

כיצד זה עובד?

חשוב לזכור כי פעולת הזיעה היא תהליך טבעי של הגוף לסילוק פסולת מטבולית והיא נטולת ריח!!!! אז אם הזיעה היא נטולת ריח איך בכל זאת נידף ריח רע מאזור בית השחי? מאחר שבית השחי הוא אזור לח, סגור ולא מאוורר, החיידקים הקיימים באופן טבעי על גבי העור מנצלים את ההזדמנות כדי "לחגוג" על "חומרי המזון" המופרשים עבורם בזיעה ופעילותם יוצרת ריח חומצי חריף ורע. הפתרון היעיל של כל סדרות הדיאודרנטים מבית "חלאבין" הוא ניטרול פעילות החיידקים מבלי להפריע ולפגוע כלל בתהליך הזיעה הטבעי של הגוף או לגרום לסתימת הנקבוביות באזור.

השימוש:

לפני השימוש הראשון בלבד – יש להימנע משימוש בכל דאודורנט אחר למשך 48 שעות. לאחר מקלחת יש לנגב היטב את בית השחי, לנגבו ולפזר כמות קרם בגודל גרגר אורז באופן אחיד.

כמות: 10 סמ"ק

מחיר: 50 ₪

להשיג: ברשתות הפארם, במשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות ברחבי הארץ.