האתר שלך חייב להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל. אם לא תהיה שם לא תהיה קיים ויש לך שתי אופציות לעשות את זה - בצורה אורגנית או ממומנת. לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה ואם יש לך את התקציב לרקוד של שתי החתונות מה טוב, אך אם לא, הנה כמה הבדלים בין שתי האופציות הללו.

כלים

 

יתרונות הקידום האורגני

קידום אתר בצורה אורגנית הוא בעל כמה יתרונות. ראשית, העלויות הינן נמוכות יותר לטווח הרחוק מכיוון שקידום אורגני איכותי אמור להיות אפקטיבי לטווח הרחוק כך שהשקעה עכשיו תניב פירות גם אחר כך. בנוסף, קידום אורגני מחזק את האתר בטווח רחב מאוד של ביטויים שרלוונטיים לו מה שאומר שאם תעלה לאחר מכן תוכן כלשהוא לאתר הוא יקבל חשיפה גדולה יותר בתוצאות החיפוש. בכלל, אתר שעובר קידום אתר מקצועי על ידי מי שמומחה בכך הוא אתר איכותי לא רק עבור מנועי החיפוש אלא גם עבור הגולשים.

יתרונות הקידום הממומן

לקידום הממומן ישנם גם כן כמה יתרונות שכדאי לשים לב אליהם היתרון הראשון הוא הגמישות בבחירת הביטויים, אתה יכול להיות איתם יצירתי עד כמה שתרצה וזה אפשרי. בנוסף, קידום אתר באופן ממומן מאפשר גם לבחור את המודעה וכמובן את דף הנחיתה שאליו תוביל המודעה כך שאין סיכוי שהגולש יגיע מראש למקומות אחרים באתר שלך שאתה לא רוצה. כך גם בכל הקשור לזמן הופעת המודעה, אתה שולט בה ויכול להחליט מתי הגולש ייחשף אליה. אך מעל לכל, היתרון המרכזי של פרסום ממומן הוא המידיות. לא צריך לחכות כמה חודשים וניתן אף בתוך שעות בודדות להעלות את הפרסום.

"מדיה גרופ" – מומחים לכל סוגי הקידום

אם אתם צריכים קידום אתר אורגני או ממומן הגעתם למקום הנכון. חברת "מדיה גרופ" היא החברה המובילה בתחום, חברה שקיימת כבר שנים רבות וצברה ניסיון רב בכל הקשור לפרסום ברשת. החברה מעסיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בכל תחום, הן בתחום התוכן, העיצוב, התכנות, הפרסום ותחומים אחרים.

קידום אורגני כמו גם קידום ממומן בחברת "מדיה גרופ" יבטיח לך שקט נפשי עם הידיעה שהאתר שלך מקודם ברמה הגבוהה ביותר ובאופן מקצועי, תוך עמידה בכל הדרישות של גוגל. בכל מהלך הקידום נבדקת ההתקדמות ונעשים שינויים בהתאם לצרכים והכל בהתאם לאסטרטגיה מסודרת שנקבעה מראש. ואיך תדע שהכול מתנהל בצורה תקינה? אחת לתקופה תקבל דו"ח מפורט עם כל הפעילות, דו"ח שירכז עבורך את כל הצעדים והפעולות שננקטו כמו גם מה הושג עד כה.

חברת "מדיה גרופ" מקפידה על אמינות ושקיפות ושמחה לספק שירות מצוין כבר מעל ל-10 שנים לחברות גדולות במשק כמו גם לעצמאיים בכל תחום שהוא שצריכים קידום אורגני או ממומן ברשת האינטרנט.

צרו עמנו קשר למידע נוסף.