עונת הקיץ היא עונה כיפית במיוחד אבל היא גם עונה שמביעה עמה את הטמפרטורות החמות שגורמות לשלל מזיקים לצאת החוצה.

כיום ישנם מזיקים שמגיעים לכל בית פרטי, דירה או מבנה ומטילים מורא על הנמצאים במבנה, כמו גם שחלקן עלולים להזיק ולעביר מחלות.

אז אילו סוגים של מזיקים מגיעים בעונת הקיץ? וכיצד אפשר להפטר מהם? כל התשובות בהמשך.

כלים

 

אם אתם רוצים להתגונן נגד מזיקים בעונת הקיץ חשוב שתדעו אילו חרקים וטפילים מגיעים אלינו בעונה זאת:

תיקנים- תיקן הוא החרק חום וגדול שנמצא בעיקר באזורים לחים וחמים והוא נחשב כזה שיכול לשרוד כמעט כל פעולה כימית. התיקנים הם חרקים גדולים וישנם כאלה שעלולים להגיע עד לגודל של 5 סנטימטרים. את התיקן אנו מוצאים בעיקר בימי החום בביובים, פחי אשפה, בצנרת, ועוד ולכן חשוב לשמור על הניקיון באזורים אלה ועל ניקיון הבית בפרט. עוד חשוב להתגונן נגד תיקנים על ידי חסימת החלונות על ידי רשתות ועל ידי התקנת דלת רשת בכניסה וביציאה לבית.

זבובים – זבובים הם מכת מדינה אמתית והם נמצאים בכל מקום. זבובים ישנם גם בימי החורף והם כאלה שנחשבים דביקים במיוחד, כאשר בחודשי הקיץ מגיע סוג נוסף של זבובים, שנטפלים אלינו בכל מקום וקשה להפטר מהם ללא הדברה או נקיטת אמצעים כמו פיזור מלכודות זבובים, ביצוע הדברה ועוד.

פשפש המיטה – פשפש המיטה הוא אחד מהחרקים והטפילים הנפוצים שישנם בישראל, והוא ניזון מדם של בעלי חיים ובני אדם. הפשפשים גורמים לעקיצות וגירודים בעור ובעיקר לאי נוחות. חשוב כדי להפטר מפשפש המיטה לשים לב כי כל המצעים עברו הרתחה יש להגן על עורם של בעלי החיים באמצעות קולר מיוחד או אמפולה ולהזמין מדביר שידביר את פשפש המיטה כמו שאר חרקים שמגיעים לבית.

נמלים – נמלים מעופפות, נמלי אשף נמלים רגילות ועוד כולן מעצבנות ומשבשבות את איכות החיים. את הנמלים ניתן למצוא בארונות, במגירות ואפילו על גבי מערכות הישיבה והן נכנסות לבית באמצעות נחיל נמלים שמגיע מהקן שבו שוהה המלכה. כדי להיפטר מנמלים חשוב לפזר עלי דפנה טריים ברחבי הבית, לדאוג לדלתות רשת ולרישות החלונות, להימנע מהשארת אוכל מפוזר ולא סגור ברחבי הבית ולהזמין הדברה מקצועית נגד נמלים.

אז כיצד נפטרים מכל המזיקים ומונעים את הגעתם?

על מנת להפטר ממזיקים יש להיעזר בשירותים של מדביר מקצועי. מדביר מסוג זה יקנה לכם את ההדברה שבה תבחרו, הוא יעזור לכם להפטר ממזיקים, למצוא את המקום שלכם, ולהתמגן מפניהם בכל ימות השנה בין אם מדובר בחקרים מסוג פשפש המיטה עד זוחלים, מכרסמים ותיקנים.