העסק שלכם הוא כנראה המקום החשוב לכם ביותר בימים אלו, הוא הבייבי שאתם מטפחים וחולמים שיהיה גדול ביום מן הימים, הוא מקור הפרנסה שלכם – הלחם והחלב שאתם אוכלים ושותים והוא המיצוי העצמי שאתם חווים בכל יום מחדש. עסקים רבים נפתחים ונסגרים מידי שנה והסטטיסטיקות הן לא מזהירות, משום שרק אחוז קטן מהעסקים שנפתחים, מצליחים לשרוד מעבר לשלוש שנים ראשונות.

 אחד האתגרים הקשים ביותר בניהול עסק, הוא לשרוד את השוק ולהרוויח מספיק כסף כדי להחזיק את העסק מעל פני המים ולא לגרום לו להיכנס לגירעונות. ניהול העסק כולל בין היתר ומעבר לביצוע העבודה שבשגרה, את השיווק העסקי שהוא תחום בפני עצמו אשר דורש משאבים וידע רב.

כך מתבצע הייעוץ העסקי

במהלך תהליך של ייעוץ עסקי, יגיע אל פתח בית העסק שלכם היועץ שבשרותיו בחרתם להיעזר, כדי לבצע אבחון מדויק של כלל הפעולות המתבצעות בבית העסק, ביצוע ניתוח מקצועי ומתן הכוונה וליווי ליישום הפתרונות העסקיים הרלוונטיים לבית העסק שלכם. היועץ העסקי מצליח להגיע לכלל הנושאים המדוברים בבית העסק, החל מהפן האסטרטגי דרך הנושא התפעולי ובכלל. במהלך הייעוץ תוכלו לקבל תשובות מדויקות ומקצועיות על שאלות שמטרידות אתכם במהלך היום יום כמו איך לעשות את זה טוב יותר, מה נכון יותר לעשות ואיך.

1 a2ba3

מדוע חשוב להסתייע ביעוץ עסקי

כדי להיעזר ביעוץ עסקי ולהפיק ממנו את המקסימום, חשוב מאוד להגיע לבשלות ומוכנות, אחרת התהליך יהיה פחות אפקטיבי. לא יהיה זה מוגזם לומר כי כל חברה באשר היא זקוקה לייעוץ עסקי ותתפלאו אולי לקרוא זאת, אך גם חברות גדולות בעלות שם ומיתוג נרחב מסתייעות בשירותי ייעוץ עסקי לשיפור ודיוק המהלכים העסקיים בהם הם נוקטים. החשש הגדול ביותר בשכירת שירותי ליווי עסקי הוא לחשוף את בית העסק בפני גורם זר שאינו חלק מהמערך, אך בו ברגע שמסירים מכשול זה, יכולות ההקשבה טובות יותר וכך גם היכולת לשנות ולהטמיע את המסקנות הן טובות יותר.

היועץ העסקי מסייע לעסקים להתמודד עם הקשיים אותם הוא חווה בבית העסק, להתייעל ולשרוד את השוק בו הוא מתנהל ואף להצליח הרבה מעבר למצופה. הייעוץ העסקי הוא שמבדיל בין עסק שמתפרנס לבין עסק שמצליח להגדיל ולמנף את פעילותו העסקית וכפועל יוצא את הכנסתו באופן משמעותי.

באמצעות הייעוץ העסקי תלמדו מהניסיון של אחרים שהצליחו ונכשלו כאחד, תלמדו להתפנות מהניהול השוטף של בית העסק ולשלב תחומים נוספים כך שהעסק יהפוך לדינאמי יותר, תזהו את הבעיות העיקריות שמעכבות התפתחות, תצליחו לשלב במהלך יום העבודה בין כל התחומים בבית העסק החל מתהליכי השיווק, קבלת פרויקטים חדשים, ביצועם, שמירה על קשר אל מול הלקוח, ניהול חשבון הבנק העסקי על הצד הטוב ביותר ברמה הכלכלית ועוד.

הכתבה בחסות סורוצקי ייעוץ עסקי
לאתר החברה : http://www.sorotsky.co.il/