פיסול פנים הוא שיטה לשינוי קווי המתאר של הפנים, כמו גם להקטין חלקים בפנים, תוך יצירת דגש על האזורים אותם אתם מבקשים להבליט. זוהי צורה אחת של ניתוחים פלסטיים אלקטיביים, והיא משמשת בדרך כלל על מנת ליצור הרמוניה ואיזון בפנים.

פיסול פנים
פיסול פנים

מנתח פלסטי מבצע את ההליך תחת הרדמה כללית, ובפגישת הייעוץ המטופלת יכולה לחזות בתוצאה הצפויה באמצעות סורק הדמיה CT אשר יפיק תמונות של העצם ורקמות רכות של הפנים. מכאן, המנתח יכול לדון עם המטופלת לגבי ההיבטים אותם הוא מעוניין לשפר בפנים, וכיצד ניתן לפתור את המצב.

שיטות לביצוע פיסול פנים

הבעיות הנפוצות ביותר בפנים יכולות לכלול מראה שאינו סימטרי של האף, עצמות הלחיים, הסנטר, המצח, שומן השפתיים והלחיים. פיסול פנים הוא מונח כללי לניתוח פלסטי שמטרתו להשיג צורה אידיאלית של הפנים. ניתן לבצע את ההליך באמצעות שתלים באזורים שונים של הפנים, וההליך יכול להיות מושג גם באמצעות הסרת שומן והקטנת העצם באמצעות כריתתה כלפי מטה.

פיסול פנים מתחיל על ידי מציאת מנתח פלסטי מיומן במגוון ניתוחים המבוצעים תחת הרדמה כללית. זהו הליך בטוח הניתן לבצע עם סדרת ניתוחים מתמשכים לפתרון בעיות מהן המטופל סובל.

אם המטופלת בוחרת לבצע את הטיפול באמצעות שתלים בסנטר ושאיבת שומן מהפנים, ניתן לדון בשיטות אלו עם המנתח, ובהתאם למבנה האנטומי של הפנים, תיבחן אפשרות מיקום שתלים באזורים שונים של הפנים. המנתח משתמש בציוד מתאים על מנת להפחית את כמות החתכים המבוצעת על הפנים.

גם גברים עוברים הליכי פיסול פנים

הצורך להיות מושלם גדל באופן כל כך משמעותי, עד כי לא רק נשים מרגישות את הצורך להשיג מראה פנים טוב ביותר, אלא גם גברים מרגישים את הצורך לחיות בהתאם לציפיות הגבוהות של סטנדרט היופי הרווח בחברה של היום. התוצאה של ניתוח פיסול פנים הוא מה שהופך את הניתוח לכל כך גאוני.

למה לעבור ניתוח פיסול פנים?

אחת הסיבות לכך שנשים בוחרות לעבור ניתוח פנים הוא כי הן מרגישות שהן רוצות מראה קטן, רך ונשי יותר. מאידך גיסא, אם גבר מרגיש שפניו נראות נשיות מדי, הרי שתצורת פנים שונה יכולה לסייע בהשגת מראה גברי וחצוב יותר.

הניתוח יכול לשמש גם לאנשים הנמצאים בתהליך של מעבר ממין אחד למשנהו. זה יכול להיות הליך די רציני ולכן הבחירה חייבת להיעשות עם כל המידע והמחקר הקפדני.

מועמדים אחרים לניתוח פיסול פנים נוטים להיות בני הדור המבוגר יותר, אשר הביטו במראה ואינם רואים את עצמם מביטים לאחור יותר. אנשים אלו איבדו את חיטובי הפנים שלהם בשל כמות העור העודף והקמטים על פניהם.

מהם היתרונות של פיסול פנים בלייזר?

גברים או נשים שמעוניינים לעבור הליך פיסול פנים בשיטה שאינה פולשנית, יכולים לקבל מספר טיפולי לייזר להשגת תוצאות זהות, אך יהיה עליהם לחזור על ההליך פעם או פעמיים בשנה לשם השגת תוצאות לטווח הארוך.

הניתוח מבוצע לאל זמן השבתה כמו בהליך פולשני.הסיכונים פחותים בהליך לייזר שכן לא מתרחשות תופעות לוואי כמו בהליך פולשני.זמן ההתאוששות נמשך יומיים בלבד.