1.2.3 הקשב! במעמד יו"ר דירקטוריון חברת החשמל אלוף במיל' יפתח רון טל, מנכ"ל החברה עופר בלוך, סמנכ"ל משאבי אנוש עמית אוברקוביץ' ויו"ר ארגון העובדים במרחב הצפון אילן פנחס, התקיים השבוע בבית העובד בנשר. אירוע מרשים וחגיגי לכבוד בנות ובני עובדי חברת החשמל, האמורים להתגייס בקרוב לצה"ל

כלים
י''ור ארגון העובדים אילן פנחס מעניק שי לילדי העובדים. צילום-יוסי וייס
י''ור ארגון העובדים אילן פנחס מעניק שי לילדי העובדים. צילום-יוסי וייס

 

יו"ר הוועד הצפוני אילן פנחס, ברך את המתגייסים, "אנחנו גאים בכם ילדי העובדים המתגייסים לצה"ל ומאחל לכם הצלחה בכל אשר תבחרו. החברה עוברת שינוי וגם אתם המתגייסים עומדים לעבור שינוי ותלמדו לקחת אחריות והחלטות כדי לשמור עלינו. אני בטוח שתצליחו". בנוסף, אמר, "באירוע חגיגי זה, אנחנו מוכיחים שהנהלת החברה וועד העובדים יודעים לשתף פעולה. שאפו!".

סמנכ"ל משאבי אנוש עמית אוברקוביץ', ברך ואמר, "אני נרגש, כי השנה, אני מגייס את הבן. אין ספק שזה שלב גדול בחייכם המתגייסים ואני ממליץ לכם לקחת אותו כחוויה מעצבת עם אחריות גדולה".

מנכ"ל החברה עופר בלוך, הדגיש בדבריו, "אין אחד שלא זוכר את היום שבו הגיע לבקו"ם וביצע את המעבר לבגרות ולצבא. זו תהיה חוויה שתעצב אתכם לכל החיים, ואני מאחל לכם שתדעו לנצל אותה על מנת לתרום. אני קיבלתי ערכים והתנסויות, כך שהכל אחרי הצבא נראה קל בהמשך. תקוותי שתעשו שירות משמעותי ושתחזרו בשלום".

יו"ר דירקטוריון החברה אלוף במיל' יפתח רון טל, ציין בדבריו, "האירוע הזה, מהווה מבחינתי את היופי של חברת החשמל, מסמל משפחתיות, ערבות הדדית ותמיכה, המסייעות לנו להיות חברה טובה יותר. השירות הצבאי, יסייע ויתרום לכם להיות טובים יותר ומוכנים לחיים. מצפה לכם תקופה מדהימה!".

חברת הוועד הצפוני של עובדי חברת החשמל  חני כהן שעמדה בראש הוועדה שארגנה את האירוע, הנחתה ואמרה בפתיחה, "באנו לחבק בו את הבנים והבנות שלנו שנדמה שרק לפני רגע הגיחו אל אוויר העולם. בעוד ימים או שבועות תעשו כולכם צעד משמעותי ביותר ותעברו לפרק מכונן בחייכם: פרק השירות הצבאי, שמוציא אתכם מהסביבה הנוחה, המחבקת והמגנה של הבית, של המשפחה ושל בית הספר, ישר אל עולם תובעני ומחשל. המעבר הזה הופך אתכם בתוך לילה אחד לאנשים צעירים העומדים בפני עצמם ונושאים על כתפיהם אחריות ומשימות חדשות ולא מוכרות. את התחושה שמלווה אותנו בצאתכם לדרך החדשה היטיב לתאר אריק איינשטיין בשירו עוף גוזל". חני כהן, הודתה לבכירים בהנהלת החברה וועד העובדים על כך שכיבדו בנוכחותם את האירוע ולכל מי שסייע להפקת ולהצלחת האירוע.

המתגייסים נהנו מארוחה וממופע של הסטנדאפיסט בן ברוך ומשי - תיק מתנת הנהלת החברה וארגון העובדים.