מרפאת כללית רפואה משלימה בקרית אתא מציעה ללקוחותיה שירות חדש של טיפולי דיקור קוסמטי - טיפול האנטי אייג'ינג הטבעי המסייע לחידוש והחייאת והצערת עור הפנים, כל זאת ללא צורך בהזרקת חומרים כימיים. לרגל הכנסת הטיפול החדש, ערכה המרפאה ערב היכרות עם תחום הדיקור הקוסמטי שבמסגרתו נערכה הרצאה מקצועית של המטפל יאסר אל קאסם

כלים
הדגמת טיפול במסגרת ערב הדיקור הקוסמטי. צילום - יאסר אל קאסם ופרח כהן
הדגמת טיפול במסגרת ערב הדיקור הקוסמטי. צילום - יאסר אל קאסם ופרח כהן

 

עשרות מתעניינים נכחו בערב ההיכרות שערכה מרפאת כללית רפואה משלימה בקרית אתא לרגל הטיפול החדש שמוצע מעתה במרפאה. המשתתפים נהנו מהרצאתו של המטפל יאסר אל קאסם שבמסגרתה ניתנה גם האפשרות לשאלות ותשובות .

מנהלת מרפאת כללית רפואה משלימה בקרית אתא דלילה עודה מלחם סיפרה, "הערב היה מוצלח מאוד. המשתתפים קיבלו מידע רב מעניין ונחוץ על טיפול הדיקור הקוסמטי, הפגינו התעניינות רבה ואף חלקם כבר קבעו סדרות טיפולים. מעכשיו אנו יוצאים לדרך עם הטיפול החדש במרפאתנו באופן רשמי".

טיפול הדיקור הקוסמטי החדשני הינו טיפול אנטי אייג'ינג טבעי המסייע לחידוש והחייאת העור וללא צורך בהזרקת חומרים כימיים. הדיקור הקוסמטי מסייע בטיפול בסימפטומים וגם בשורש הבעיה , כגון: קמטים, פיגמנטציה, עיגולים שחורים מתחת לעיניים, עפעפיים נפולות וצלקות אקנה. הטיפול מעודד את תהליך הייצור הטבעי של הקולגן בעור, מטבוליזם וניקוי רעלים ומסייע בחידוש העור והענקת מראה מרענן. השירות ניתן גם במרפאות כללית רפואה משלימה במחוז צפון: כיכר האודיטוריום בחיפה, הקריון ונהריה.

כללית רפואה משלימה הינה רשת המרפאות לרפואה משלימה הגדולה בישראל, אשר מונה כ- 50 מרפאות בפריסה ארצית ומציעה מגוון רחב של טיפולים המתאימים לכל הגילאים, מינקות ועד זקנה.  כל הטיפולים ניתנים תחת פיקוח רפואי מלא, ע"י צוות מטפלים בכירים ומנוסים, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות גבוהה של הטיפולים.

מרפאת כללית רפואה משלימה בקרית אתא, העצמאות 42, קומה 4 ק.אתא , טל. 04-8270270