היום כל בעל עסק כבר מבין שהוא לא יכול להסתדר ללא אתר אינטרנט. מאז שכבשה את העולם, הפכה רשת האינטרנט למובנת מאליה ופתחה בפני רבים גישה לעולם ומלואו.

כלים
עיצוב ובנית אתרים
עיצוב ובנית אתרים

 

כך, יכול הגולש לקבל מידע מקיף על מוצר מסוים (כולל תמונת תקריב של מוצר זה), להתייעץ עם נציג וירטואלי, להשאיר פרטי קשר ולבצע את תהליך הרכישה עצמו בתוך כמה דקות ומבלי לצאת מהבית. אך כדי לגרום לגולש לעשות זאת, יש צורך בשירות בניית אתרים.

 

5 טיפים שיעזרו לכם לבנות אתר מנצח

כל אחד רוצה לקבל לידיו אתר טוב, אך לפני הכול יש צורך לשים לב לכמה דגשים חשובים בעת בניית אתרים:

באיזו פלטפורמה אתם מתכוונים לבנות את האתר שלכם – קיימות פלטפורמות תוכן שונות המאפשרות לכם לנהל את האתר בקלות. אחת הפלטפורמות הנפוצות יותר היא וורדפרס ולא בכדי. מדובר בפלטפורמה איכותית המציעה מגוון רחב של תבניות ותוספים בהתאם לצורך. כמו כן, גם אם זו הפעם הראשונה שבה אתם משתמשים בפלטפורמה, אין מה לדאוג. לוורדפרס יש קהילה חמה ותומכת שתוכל לסייע לכם בכל שאלה. לאיזו מטרה מיועד האתר שלכם – האם האתר שלכם הוא אתר תדמיתי שנועד להציג את היתרונות של המוצרים והשירותים שלכם? או שאולי מדובר באתר המחובר אל החנות האלקטרונית? לדוגמה, אם האתר שלכם מיועד לביצוע תשלומים ואתם בונים אותו בוורדפרס, התוסף ווקומרס יכול לסייע לכם. מיהו קהל היעד שלכם – קהל היעד יקבע דברים רבים, מכיוון שבסופו של דבר תכני האתר צריכים "לדבר" אליו. ברגע שתענו על השאלה הזו, תוכלו לדעת אילו תכנים להכניס לאתר וכיצד לעצב אותו. דאגו להקים אתר רספונסיבי – היום חשוב להתאים את האתר שלכם למסכים הקטנים של הטאבלטים והסמרטפונים. כך תוכלו להגיע בקלות רבה יותר גם אל הקהלים המשתמשים רוב הזמן במכשירים הניידים שלהם ולהגדיל את מאגר הלקוחות. השקיעו בתכנים לאתר – ואם כבר מדברים על תכנים, חשוב לספק לאתר תוכן מעניין ואיכותי. התוכן צריך לכלול את מילות המפתח לקידום האתר שלכם, כמו גם תיאור מפורט של המוצרים שלכם ושל יתרונותיהם.

אל תשכחו את תוסף הנגישות

בונים אתר חדש? בניית אתרים חדשים היא הזדמנות נהדרת להנגיש אותו לבעלי מוגבלויות ללא הצורך לשכתב מחדש את הקודים, וזאת בניגוד לאתרים קיימים אשר לא אחת צריכים לעבור שינויים משמעותיים לפני שיוכלו להפוך לנגישים. על פי חוק הנגישות, כל בעל אתר המציע שירותים או מידע אודות השירותים צריך להתאים את האתר שלו גם לבעלי מוגבלויות כמו לקויי ראייה או כבדי שמיעה. ההתאמה באה לידי ביטוי בפעולות כמו היכולת להגדיל את הכתב או פרסום סרטונים הכוללים כתוביות. מעבר לצורך שלכם להיות אזרחים שומרי חוק ולנטייה של כולנו להימנע מפני תביעות, אתר מונגש יכול להעלות את הערך שלכם בעיני גולשים רבים ולהגדיל את מספר הפניות.