איך אתם צורכים את הקנאביס שלכם? אם עד היום התרגלתם לצרוך קנאביס רק דרך עישון, כדאי שתדעו שיש עוד כמה דרכים לעשות זאת. איך תדעו מהי השיטה הנכונה ביותר בשבילכם? ובכן, בכתבה שלפניכם תמצאו מידע אודות 4 שיטות שונות, אחת מהן וודאי תהיה אידאלית במיוחד עבורכם.

דרכים לעישון קנאביס
דרכים לעישון קנאביס

עישון קנאביס

עישון קנאביס היא כנראה השיטה הנפוצה ביותר בקרב צרכני הקנאביס השונים. כבר מזמן חובבי העישון גילו את יתרונות הקנאביס על הגוף ואת התחושה הייחודית שהוא מעניק לו. העישון של הצמח משפיע באופן כמעט מידי על הצרכן, לכן שיטה זו פופולארית בקרב רבים, כך תוך מספר דקות, הם חווים את סגולות הקנאביס בגופם. מה שפחות מלהיב את המעשנים, היא העובדה שהחוויה בעלת טווח קצר ושהיא גוררת לא מעט תשומת לב מהסביבה (במידה ומעשנים במקום ציבורי). אגב, החומרים הפעילים בפרחי הקנאביס לא תמיד אחידים, זאת מאחר וישנם מגוון זנים וסוגים, כך שלא תמיד כל צריכה תעניק לצרכן את אותה ההשפעה. מעבר לזה, רצוי שלא לשכוח שעישון לא משפיע באופן חיובי על מערכת הנשימה, כך שאולי מוטב לצרוך קנאביס בדרכים אחרות ובריאות יותר.

אידוי קנאביס

אידוי קנאביס הפך לאחרונה לפופולארי במיוחד, כך שניתן למצוא מכשירי אידוי שונים במקומות רבים. באמצעות שימוש בוופורייזר איכותיים ניתן לאייד את הצמח ולצרוך אותו באופן המיטבי. מכשיר האידוי מחמם את החומר (באמצעות בערה ישירה או דרך אוויר חם), החומרים הפעילים בקנאביס משתחררים והצרכן יכול לשאוף את אדי הקנאביס ללא עשן או ריח. מדובר ביתרון משמעותי ביחס לעישון החומר, זאת משום שניתן לצרוך את הקנאביס בציבור מבלי למשוך את תשומת ליבם של הסובבים. ההשפעה על הצרכן, בדומה לעישון הצמח, היא די מהירה, אך להבדיל מעישון, הפגיעה במערכת הנשימה נמוכה באופן מהותי הודות להיעדר העשן. אמנם רכישת וופורייזר מייקרת את צריכת הקנאביס (ומצריכה גם תחזוקה קלה למכשיר), אבל תוכלו למצוא וופורייזרים שמתאימים לכל כיס, ומעבר לזה – ההשקעה משתלמת.

אכילת קנאביס

בין הדרכים הפחות שכיחות לצריכת קנאביס, נמצאת שיטת האכילה. את הקנאביס עצמו אפשר לשלב במזונות שונים על ידי חימום, כך למעשה החומר הפעיל של הצמח משתחרר. אגב יש מקומות בעולם שבהם ניתן לרכוש משקאות קנאביס, לרבות חליטת תה ייחודית המופקת מפרחי הצמח.

שמן קנאביס

שמן קנאביס הוא שמן המכיל תערובת של שמן צמחי ומיצוי פרחי קנאביס, ובדרך כלל הרכב השמן נשאר אחיד. את השמן צורכים באמצעות בליעה או על ידי כמה טיפות מתחת ללשון. בשונה מעישון או איוד, השפעת הקנאביס מתחילה לפעול רק לאחר כשעה מצריכת השמן, אבל נשארת לטווח ארוך יותר (יכולה להגיע לטווח של כמה שעות רצופות).

צריכת קנאביס יכולה להיעשות בדרכים שונות, החל מעישון ועד לאכילה, כשרוב הצרכנים צורכים את הצמח באמצעות עישון או איוד. לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות משלה, עד כה, נדמה כי הדרך הטובה ביותר לצרוך את החומר היא בשיטת האיוד. לא רק שהחומרים הפעילים בקנאביס משפיעים על הגוף במהירות, הצריכה לא מזיקה באופן מהותי למערכת הנשימה ולא מושכת תשומת לב במהלך צריכה פומבית. וופורייזר כבר יש לכם?