תגי שם משחקים תפקיד חשוב ביצירת קשרים עסקיים בכנסים. ברגע שיש תג עם שם, המשתתף מזוהה וניתן לפנות אליו, לדעת מה תפקידו בכוח וכך גם לייצר עמו תקשורת פרודאקטיבית יותר במסגרת נטוורקינג או פאנלים.

כלים
תגי שם
תגי שם

הדרך הסטנדרטית להפקת תגי שם היא להדפיס את שמות המשתתפים ולשלב במסגרת פלסטיק לתלייה על דש הבגד או בתור שרשרת לענידה תוך כדי תנועה.
מעבר לציון אינפורמציה יבשה על התג עצמו (שם, תפקיד וחברה) הרי שלא ניתן להפיק ערך מוסף מהתג עצמו וכמו כן, כל משתתף בוחר כיצד אם בכלל להסתובב עם התג והתוצאה היא שתגים אלה הם זמניים ולא תמיד אפקטיביים.

כיום, הודות לטכנולוגיה המתקדמת, מתבצע מעבר מתגי שם לכרטיסים פרסונאליים חכמים. אלה טומנים בחובם מגוון יתרונות, שמשדרגים את החוויה, מגדילים את הדאטה בייס ומסייעים לניהול כנס מוצלח יותר.

לאירוע מנצח ולהזמנת כרטיסי זיהוי חכמים וממותגים ופרטים נוספים לחצו כאן

מהם היתרונות הבולטים של הכרטיסים החכמים?

בלי הכנות מוקדמות

בניגוד לתקופות עברו כאשר היה צורך לבצע את כל ההכנות לפני הכנס עצמו. לארגן רשומות ולהפיק תגי שם מראש או לעכב את המשתתפים בעת הגעתם עד הדפסת תג משתתף, הרי שכיום עובד אונליין ובזמן אמת. ניתן להפיק את התג באופן מידי בכנס עצמו תוך מספר שניות וכך למנוע השתרכות של תורים ארוכים בכניסה לאולמות.

שליטה בנוכחות

אחד היתרונות הבולטים שיש לשימוש בכרטיסיה זיהוי חכמים הוא בהתאמה אישית של כל כרטיס לפי צרכי המארגנים והפרופיל של משתתף. הכוונה היא שניתן על ידי תכנות הכרטיס מראש להעניק הטבות ולהקצות הרשאות שונות לכל משתתף כמו למשל, הטבת ארוחת צהריים, כניסה להרצאות מסוימות לפי המסלול הנבחר, כניסה למתחם VIP למוזמנים בלבד, ייעוץ אישי וכדומה. היות והכרטיסים החכמים מתממשקים עם הכרטיס בזמן אמת, הרי שהמארגנים יכולים לקבל דיווח בזמן אמת על הפעילות של משתתף וכך גם להסיק מסקנות להמשך – זרימת האירוע, אילו הרצאות היו פופולאריות במיוחד, אילו הטבות מומשו ועל ידי אילו משתתפים וכן להעניק הרשאות נוספות או למחוק הרשאות, במידה והתגלה שהמשתתף לא שילם על משהו או חלה טעות וכדומה.

חיסכון בהרשמה

הצמידים החכמים שמחליפים את תגי השם הסטנדרטיים מסתנכרנים ישירות עם המערכת בדרך אוטומטית. במקום שמשתתפי הכנס יעמדו וימלאו באופן ידני פרטים אישיים בטופסי הרשמה, הרי שהמארגנים וכך גם המציגים בדוכנים יכולים לשאוב את פרטי המשתתפים או המתעניינים. כלומר, גם אישורי הכניסה מהירים, גם המארגנים יכולים ליהנות ממאגר מידי של דטה בייס אודות המשתתפים וכך גם המציגים יכולים לאסוף לידים פוטנציאליים במהירות שיא ולנטרל כך התנגדויות של משתתפים (כשלא עומד לרשותם מספיק זמן לבצע רישום) יכולים פשוט להשאיר פרטים בלי טרחה וללא מאמץ. הכל בזכות טפיחה של הכרטיס על גבי מכשיר טלפון חכם או טאבלט.

כיום תגי השם הם כרטיסים חכמים אותם ניתן להפיק בווריאציות עיצוביות שונות כצמיד, מדבקה או כרטיס כניסה ממוחשב ומתקדם, תלוי בתקציב של מארגני הכנס ובקונספט המבוקש.