מה זה קידום אתרים? מדוע צריך קידום באינטרנט וכיצד תבטיחו לעצמכם פעולת קידום מיטבית באמצעות בחירה נכונה של חברת קידום אתרים ברשת? על כך ועוד בכתבה שלפניכם

כלים

קידום אתרים ברשת הינה הגדרה כללית למגוון רחב של פעולות המיועדת לצרכי קידומו וחשיפתו של אתר מסוים במנועי החיפוש המובילים ביותר ברשת. פעולת הקידום נועדה בראש ובראשונה למקם את האתר במיקומים עדיפים במנועי החיפוש וזאת תחת מילות המפתח וביטויי המפתח הרלוונטיים לתחום בו עוסק האתר ולהגדרות החיפוש הנפוצות ביותר על ידי קהל הגולשים. כאשר מדברים על קידום אתרים מדברים בעיקר על קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל הנחשב למנוע הקידום המוביל ביותר ברשת, אך יחד עם זאת חשוב לציין שפעולת הקידום מיועדת למנועי חיפוש נוספים באמצעותם קהל גולשי הרשת מחפשים אחר מידע ותכנים המופיעים באתרים השונים.

מדוע צריך קידום באינטרנט?

רשת האינטרנט הפכה במהלך השנים האחרונות לאפיק המדיה המוביל ביותר ולמעשה לכל בית עסק קיים אתר כזה או אחר במרחבי הרשת. הפעילות השיווקית המקוונת של כלל העסקים מתבססת ברובה על הפלטפורמות השיווקיות העומדות לרשותכם ברשת, כאשר אחת מהפלטפורמות החיוניות ביותר עבור כלל העסקים מצויה בפעילות קידום במנועי החיפוש השונים וגוגל בראשם. על מנת ליהנות מכל היתרונות השיווקיים העומדים לרשותכם במנוע החיפוש של גוגל, בעלי האתרים ו/או מפעילי האתרים השונים ברשת, נדרשים לפעולות קידום שונות אשר נועדו למקם את אתריהם במיקומים עדיפים במנוע החיפוש ותחת כל הגדרת חיפוש המתבצעת על ידי קהל הגולשים הרלוונטי להם. פעולות אלו ניתנות ליישום באמצעות שתי שיטות קידום עיקריות, האחת, קידום ממומן באמצעות מערכת הפרסום של גוגל הידועה בשם ADWORDS , והשנייה, באמצעות קידום SEO הידוע גם בשם קידום אורגני. את פעולות הקידום השונות במנועי החיפוש ויתר הפלטפורמות השיווקיות ברשת, מומלץ ליישם באמצעות חברות קידום מקצועיות ומנוסות העוסקות ומתמחות בנושא. מכיוון שתחום קידום האתרים הינו תחום דינמי ותחרותי עד מאוד, אנו ממליצים לכם למקד את הליך הבחירה בחברות הקידום השונות בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים עליהם נרחיב בשורות הבאות.

פרמטרים מקדימים לבחירת חברה לקידום אתרים?

שירותיה המקצועיים של חברה לקידום אתרים אומנם נבדקים על פי "מבחן התוצאה", קרי, המיקומים אותם היא תשיג עבורכם בהתאם להגדרות החיפוש השונות הרלוונטיות לתחום העיסוק של אתרכם. יחד עם זאת, על מנת להשיג את תוצאות הקידום הרצויות לכם, החברה חייבת לעמוד במספר פרמטרים מקדימים היכולים להעיד על איכות שירותה. פרמטרים אלו כוללים בין היתר: ניסיון מעשי בתחום קידום אתרים עם התמחות ענפית בכל הנוגע לקידום אורגני –קידום SEO , מגוון רחב של שירותים מקצועיים הנלווים לכל שלבי הקידום, יכולת מעשית לביצוע פעולות קידום הכרחיות כגון: מחקר מילות וביטויי מפתח, יישום תהליכי אופטימיזציה לאתר, תכנון אסטרטגי של שלבי הקידום השונים וכדומה.

חברות קידום אשר אינן מעמידות לרשותכם את הפרמטרים המקדימים הנדרשים לצרכי קידום אתרים ברשת, אינן ראויות לאמון אותו תעניקו להם וככל הנראה הן אינן יהיו מסוגלות להשיג בעבורכם את תוצאות הקידום המיוחלות וזאת על אף הבטחותיהן המקדימות.

טיפים לבחירת חברות קידום אורגני

  1. הקפידו לבחור אך ורק בחברות קידום המתמחות בביצוע מחקר מילים איכותי ונכון בהתאם לתחום עיסוקו של האתר- תהליכי הקידום האורגניים מבוססים ברובם על ממצאי מחקר מילות וביטויי המפתח המשמשים את קהל הגולשים לצרכי חיפוש אחר מידע/תכנים וכדומה בתחומים השונים הרלוונטיים לתחום עיסוקכם ולכן קיימת חשיבות רבה לבחירה בחברת קידום בעלת יכולות מקצועיות לביצוע מחקרים מעמיקים בתחום מילות וביטויי המפתח.
  2. הקפידו לבחור חברת קידום אתרים המספקת לכם דו"חות חודשיים לצרכי מעקב ובחינת קצב ההתקדמות בשלבי הקידום השונים- קידום אתרים אורגני הינו תהליך מורכב ומתמשך המשלב בתוכו מגוון רחב של פעולות המיושמות במקביל זו לזאת. על מנת לעקוב אחר הנעשה עבורכם, אנו ממליצים לכם לבחור אך ורק בחברות קידום המספקות לכם דו"חות דיווח מלאים אודות פועלן לאורך כל שלבי הקידום כפי שהן מוגדרות על ידי החברה בתכנית העבודה המובנית הנערכת עבורכם.
  3. בדיקה יסודית ומקיפה בנוגע לפעילות המתחרים ברשת- קידום אתרים אורגני מיועד למטרות השגת מיקומי חיפוש טובים יותר עבורכם וזאת ביחס ליתר האתרים העוסקים בתחום עיסוקכם הנחשבים למתחרים הישירים שלכם לכל הגדרת חיפוש המתבצעת על ידי קהל הגולשים הרלוונטי. חברות קידום הפעולות בהתאם לפעילות המתחרים הישירים שלכם, מסוגלות להשיג עבורכם את תוצאות הקידום המיטביות יותר ולכן חשוב שאת תהליך הבחירה שלכם בחברת קידום כזו או אחרת תבססו בהתאם לתכניות העבודה המקדימות אותן מציגות בפניכם חברות הקידום השונות, כאשר תוכניות אלו חייבות לכלול בתוכן התייחסות נקודתית ופרטנית בכל הנוגע לפעילות המתחרים הישירים שלכם במרחבי הרשת.
  4. ניסיון מקצועי מוכח בתחום הקידום בכלל ותחום עיסוק אתרכם בפרט- קידום אתרים אורגני הינה פעולה דינמית המחייבת אתכם לשכור את שירותיה של חברת קידום מנוסה ומקצועית המבססת את פעילותה בתחום על סמך ניסיון מעשי מוצלח. לפיכך, אנו ממליצים לכם לבחור בחברות קידום המציגות בפניכם תוצאות קידום מרשימות אותן הן השיגו עבור לקוחותיהם השונים, כאשר ברוב המקרים מומלץ לבחור בחברת קידום בעלת ניסיון מעשי בקידום אתרים הקשורים לתחום עיסוקו של אתרכם.
  5. היקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי החברה- מכיוון שתהליך הקידום הינו תהליך המשלב בתוכו מגוון רחב של פעולות המיושמות במקביל זו לזאת, חשוב שתבחרו בחברת קידום בעלת יכולות מקצועיות לספק לכם את מכלול השירותים הנדרשים לאורך כל שלבי הקידום, החל מפעולות מחקריות כגון: מחקר מילות וביטוי מפתח ומחקר מתחרים מקיף ויסודי, דרך פעולות אופטימיזציה לצרכי התאמת מבנה האתר לתהליך הקידום ועד יכולות ניתוח מעמיקות של נתוני גוגל אנליטיקס. חברות קידום מקצועיות מספקות לכם מערך שירותים מורחב הכולל גם שירותי תוכן מקצועיים במידת הצורך וזאת לצרכי יצירתו של תהליך קידום אורגני המיושם במסגרת בודה עקבית ורציפה בהתאם למטרות התכנית ותכנית העבודה המובנית המוצגת עבורכם בתחילת ההתקשרות.

מעבר לטיפים המופיעים לעיל, חשוב לבדוק את זמינות החברה לצרכי טיפול בתרחישי הקידום השונים של אתרכם ואת הידע המקצועי העומד לרשות נציגי החברה. בחירה קפדנית בכל הנוגע לזהותה של חברת הקידום אשר תיישם עבורכם את תרחישי הקידום השונים הנדרשים, הינה פעולה אשר נועדה להבטיח לכם בטחון מלא בכל הנוגע להשגת תוצאות הקידום הרצויות לכם וחשוב שתהליך הבחירה ייעשה בהתאם לכל אחד מהפרמטרים והטיפים המופיעים לעיל.

בשיתוף : אקסטרה דיגיטל