אומרים: "שונא מתנות יחיה", אבל מה עם נותן המתנה? לעיתים קרובות, הנתינה היא שמשמחת אותו לא פחות מאשר את מקבל המתנה. אין ספק כי הענקת מתנות היא חלק מהותי באינטראקציה בין בני אדם, ולא רק משום שהיא עוזרת לבסס יחסים ולחזק קשרים. לא יפלא אם כן שהצורך לתת ולקבל מתנות מעסיק פסיכולוגים, אנתרופולוגים, כלכלנים ומשווקים משום שהוא מעיד על רבדים עמוקים בהתנהגות האנושית. פסיכולוגים אומרים שבמקרים רבים הנותן, ולא המקבל, הוא שמרוויח את התמורות הפסיכולוגיות הגדולות מהענקת המתנה. אז אם הצלחנו לשכנע אתכם עד כה שלתת מתנות זה טוב וחשוב ויעשה גם לכם טוב והמון. הנה כמה טיפים כיצד לבחור את המתנה שלכם לחג.

כלים

 

עצות לבחירת המתנה המושלמת לחג

כשאתם מתעתדים לבחור מתנה לחג מישהו דאגו שלא לקנות מתנה לעצמכם. למה כוונה? כשאנחנו קונים מתנה למישהו, חשוב שהוא יאהב את זה. זה לא אומר שt,ם צריכים לבחור מתנה שאתם לא אוהבים, נהפוך הוא חשוב שתבחרו מתנה שהייתם שמחים לקבל בעצמכם. אבל יותר חשוב לבדוק האם מי שמקבלים את המתנה יאהבו אותה.

לכן כשמסתכלים על הקטלוג שלנו אפשר למצוא בו את מותג המעדנייה המאגד בתוכו מבחר מעדני מזון בטעמים מובחרים. מדובר במוצרים המיוצרים בטכניקות ביתיות ומוצעים לקהל הרחב בסדרות קטנות, תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם מובחרים. בתוך סדרת ממרחי הירקות של המעדנייה למשל תגלו טעמים עשירים הנובעים מתיבול הדואג להדגיש את הירקות והעושה כבוד לחומרי הגלם השונים. כל זאת ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל וכמובן ללא שומן טראנס.

אכן רובנו חושבים על מתנות בהקשר של הענקת חפצים פיזיים, במקום לחשוב על מתנה לחג כאמצעי תקשורת. שהרי הענקת מתנה למישהו היא דרך להעביר לו מסר של תודה, הערכה, אהבה, ידידות וכדומה. לכן מומלץ שהדגש שלנו צריך להיות על המתנה כסוג של חוויה, מבלי קשר לערכה החומרי בלבד.

כדאי, בהקשר הזה, לחשוב גם על משהו שלא קונים כל יום, משהו מיוחד ומושקע. כי הכי כיף להרגיש שהשקיעו בנו משהו שלא היינו מעיזים לקנות לעצמנו. לכן לפני שאתם בוחרים מתנה שאלו את עצמכם מה עתיד לקלוע לטעמו של מקבל המתנה. למדו קצת עליו, גם אם אתם לא ממש מכירים אותו מקרוב.

אצלנו באולגיפטס מתנות לחג תמצאו שלל מתנות מגוון הכולל מוצרי קיץ וקמפינג, נופש וטיולים, גאדג'טים שונים, או מוצרי טכנולוגיה, כמו מצביע לייזר, מרכזיות יו.אס.בי, עכברים, מחשבונים, או מוצרים נלווים לסלולרי כמו: סוללה ניידת, נרתיק ספורט זרוע לטלפון נייד - המתאים לכל סוגי הטלפונים הניידים, אוזניות איכותיות, מעמדים לטלפונים ניידים ומטען לטלפון נייד.

אין ספק כי השקעה באריזה הופכת כל מתנה טובה למתנה מוצלחת. ואם אתם מעוניינים לתת למתנה שלכם טאצ' מיוחד כדאי להשקיע באריזה. זה עובד כמו קסם ולפעמים זה ההבדל בין מתנה שווה לסתם מתנה. לא פעם אנו נוכחים בכך שההצלחה של מתנה לחג נובעת ברוב המקרים מצורת ההגשה שלה. באולגיפטס מתנות לחג האריזה יכולה לכלול מספר מוצרים, שאינם חייבם להיות מאותו ייצרן. האריזה יכולה לשאת את השם, הלוגו וכל כיתוב אחר שתירצו לציין, או כל עיצוב גרפי אחר שתרצו לתת לה, כדי שמי שמקבל את המתנה לא ישכח לא אתכם, ולא את הסיבה שבעבורה זכה לקבל אותה. ועכשיו לקראת ראש השנה ניתן לצרף שנה טובה, כזו של פעם, הנושאת את שמכם וברכה אישית מכם.

התזמון הוא הכל בחיים

כי אין כמו לקבל מתנה בדיוק ברגע המתאים. לכן כדאי לתזמן את הענקת המתנה בטיימינג הנכון ולהפוך את הענקתה לחוויה שלא תשכח זמן רב.

ואם בכל זאת קשה לכם עם בחירת המתנה המתאימה אפשר להעניק למי שאתם רוכשים לו את המתנה את אפשרות הבחירה. כך תמיד תקלעו לטעמו. באולגיפטס מתנות לחג אנחנו טובים בלבחור את המתנה שתעשה לכם וללקוחותיכם או עובדיכם את החג, אנחנו גם טובים בלתת לכם רעיונות מקוריים שאפילו לא חשבתם עליהם, ולהתאים את המתנה לכל תקציב. אז לפני שראש השנה יגיע התקשרו עוד היום כדי לבחור את המתנה המושלמת, ממלאי המתנות הנהדרות שיש לנו להציע לכם.

אולגיפטס מתנות לחג: https://www.allgifts.co.il

טל': 03-9416053