החורף כבר כאן וזה הזמן לנצל את העונה הקרה לשדרוג ההופעה. למראה החיצוני יש השפעה רבה על הדימוי והביטחון העצמי וכל אחד ואחת יכולים להראות במיטבם עם השקעה בטיפולים אסתטיים.

טיפולים אסתטיים
טיפולים אסתטיים


הטכנולוגיה המתקדמת פוגשת את עולם היופי ומציעה שלל שיטות בטוחות ואפקטיביות להצערת העור ממרקם רך ומענג ועד פנים רעננות וחיוניות יותר.

אילו טיפולים אסתטיים שווה לך להכיר?

העונה הקרה זה הזמן להיפרד מהשעווה
רובינו מאסנו כבר בפעולת הגילוח המונוטונית והמכאיבה, שמעודדת את צמיחת השיער ומחייבת אותנו לחזור עליה שוב ושוב. גם השעווה היא לא חברה יקרה ומאידך, להסתובב עם מעטפת של שיער סמיך על חלקי הגוף לא מסב לנו אושר רב.
מה עושים? החורף הוא הטיימינג האולטימטיבי להסרת שיער בלייזר. הסיבה לכך היא שכאשר עוברים טיפולי לייזר מומלץ להימנע מחשיפה ישירה לקרני השמש, כיוון שהן עשויות לעורר תגובה רגישה של העור כמו אדמומיות וצריבה. בחורף תיהני מטיפול הסרה אפקטיבי של לייזר ולא תאלצי להסתתר בבית. כל שצריך זה להקפיד למרוח קרם הגנה ולעבור מספר טיפולים (תלוי בגוון וסוג העור) וכעבור זמן צפיפות השיער פוחתת ובסופו של דבר תיהני מעור חלק.

הדרך לאנטי אייג'ינג
מי לא היתה רוצה להזיז את מחוגי השעון לאחור? אומנם זה עוד לא אפשרי, אבל מה שכן אפשרי זה להצעיר את המראה באמצעות טיפולים אסתטיים שנועדו לייצר מראה קורן וזוהר יותר. למשל, מילוי קמטים. עם השנים, העור מתקמט במיוחד באזורים "רגישים" כמו בצדי השפתיים ובאזור העיניים והקמטים מבגרים מאוד.
כיום ניתן לבצע הזרקות עם חומרי מילוי, כמו חומצה היאלורונית. חומרים אלה ממריצים את היווצרות הקולגן בגוף וכן ממלאים היכן שהעור רפוי ו"התרוקן". הזריקות קצרות ולא כואבות בשל המחט הדקה בה משתמשים (צינורית מיקרו-קנולה) והתוצאות נראות בהדרגתיות ומעוררות התפעלות.
שימי לב שגם השקעים מתחת לעיניים תורמים למראה העייף והתשוש שמגיע עם הגיל וניתן בהחלט לבצע מילוי שקעי עיניים על ידי חומרי מילוי בטוחים ומתקדמים שתורמים למוצקות האזור ולמראה מלא וחיוני יותר.

הכל מתחיל בשפתיים
אין ספק שלשפתיים השפעה דרמטית על המראה המושך ובמהלך השנים ובתהליך ההתבגרות, השפתיים נראות נפולות ודקות יותר במיוחד עם הקמטים שנוצרים באזור השפתיים. ניתן לבצע עיצוב ועיבוי שפתיים עם חומרי מילוי שונים כך שנוצר אפקט של הרמה באזור השפתיים ומתיחה לצד השפתיים והשפתיים נראות בשרניות ומלאות תשוקה, נשיות ומושכות יותר.
כיום נכנס לתודעה נושא עיצוב ופיסול הפנים ויש טכניקות שונות שיכולות לתרום הן לפיסול האף והן לעיצוב הפנים לרבות עצמות הלחיים, כך שמתקבל מראה לא עשוי ומלאכותי אלא טבעי ובמידה ההרמונית למבנה ותווי הפנים. המכשור עצמו בטוח לשימוש וחומרי המילוי אומנם נדרשים לתחזוקה אחת למספר חודשים-חצי שנה אבל התוצאה שווה את ההשקעה.

נצלי את עונת החורף על מנת לעבור "מקצה שיפורים" ותראי נהדר.

המאמר באדיבות פייס ארט – אומנות הרפואה האסתטית faceart.co.il