על פניו, אנחנו חיים בתקופה הכי טובה להכיר בן או בת זוג. יש לנו לא מעט כלים ואמצעים שונים שמאפשרים לנו לעשות את זה בצורה שתשרת את המטרה שלנו הכי טוב. אך האמת היא, שזה מורכב, לא פשוט, דורש לא מעט מאמצים, ובעיקר דורש עבודה עם לא מעט אמצעים שונים שעלינו ללמוד ולהכיר, לדעת כיצד אפשר לעבוד איתם.

כלים

 

אחד המאפיינים של התקופה בה אנחנו חיים, בכל הקשור להיכרויות וזוגיות הוא היום אנחנו יכולים למצוא זוגיות באופן מאוד ממוקד, בין אם זה על פי אזור מגורים, גילאים, תחביבים ועוד. הסיבה שכלים כאלה קיימים, היא בשביל להקל על אנשים שמחפשים זוגיות, ויתרה מזו, בשביל לאפשר לכל מי שמחפש זוגיות, למצוא בן או בת זוג שעומדים בפרמטרים דומים לשלהם, כלומר, שהם יוכלו למצוא בני או בנות זוג עם תחומי עניין דומים לשלהם.

הכרויות לאקדמאים זו דוגמא טובה למנגנון שמאפשר לנו להכיר בני או בנות זוג עם מאפיינים ותחומי עניין דומים לשלנו. זה יכול לעורר שאלות, האם אנשים בהכרח ירצו להתחבר רק עם מי שקרוב אליהם, האם אנשים בהכרח צריכים להיות בקשר עם בני או בנות זוג שהם בעלי מאפיינים דומים לשלהם, ועוד שורה של שאלות כאלה ואחרות, כולל שאלות טכניות על מנגנון הסינון.

אך האמת היא, המנגנון של הכרויות לאקדמאים הוא מאוד נוח ופשוט עבור סטודנטים ובכלל עבור כל מי שנמצא באקדמיה. הוא נוח מאחר והוא מאפשר להם להכיר אנשים שיהיו להם נושאי שיחה משותפים איתם, הם יוכלו למצוא בני או בנות זוג שבאמת הם יגלו בהם עניין אמיתי, שלא נדבר על זה, שיהיה להם הרבה יותר קל ליצור איתם קשר, סביר להניח שהרושם הראשוני יעבור בקלות.

כיצד זה מתבצע בפועל

המנגנון של הכרויות לאקדמאים מתבצע באופן הבא. גברים ונשים נרשמים למנגנון, הם מציינים את כל הפרטים שלהם, רושמים מה הם לומדים, מה הסטטוס האקדמי שלהם ומה הם מחפשים. בצורה כזו, המערכת מסננת עבורם את כל תוצאות החיפוש, ורק מי שהוא אקדמאי או אקדמאית, יכולים להיחשף לפרופיל שלהם.

מכאן והלאה, הקשר תלוי בהם, כיצד הוא יתבצע בפועל, איך הוא יתנהל, על מה בדיוק הם ידברו ועוד. חשוב לציין, למערכת יש חשיבות בכמה מובנים. גם במובן של מערכת סינון וגם במובן לייצר את הכלי שמאפשר לבני הזוג לייצר תקשורת ביניהם לפני שהם עוברים לשיחות בטלפון או פנים אל פנים.

לפני סיום נדגיש, ישנן מערכות שונות להיכרויות באינטרנט, אפשר למצוא מערכות ללא סינון ועם סינון. בשביל להקל על התהליך כולו ולספק תוצאות טובות יותר, מומלץ בהחלט להשתמש במערכות שמאפשרות לסנן את התוצאות באופן אופטימלי עוד לפני שמגיעים לשלב ההיכרות פנים אל פנים.