מי שעוסק כבר בעיצוב מכיר בוודאי את תוכנת פוטושופ שמשמשת בתור כלי עיקרי לעבודה על תמונות, פוסטרים, איורים ועוד דברים רבים. כל מעצב מתחיל עושה שימוש בפוטושופ ולמעשה אין כל דרך לעבוד בתחום מבלי לעשות שימוש בתוכנה זו.

כלים

 

קורס פוטושופ מציע אינספור שימושים שנוגעים לעולם הגרפיקה שמתחיל מעיבוד של תמונות פשוטות ונגמר ביצירה של אלמנטים גרפיים מורכבים ואפילו עיצוב אתרים. בעלי מקצועות בתחום יוכלו להגיע לתוצאות מרהיבות ולספק עבודה איכותית ומקצועית.

מה לומדים בקורס פוטושופ למתחילים?

הקורס למתחילים מכיר לתלמידים את הממשק ומסביר אודות כל הכלים היסודיים לשימוש בתוכנה. בנוסף לכך, הוא מביא גם את יסודות הריטוש והתמונה הדיגיטלית ומלמד כיצד עובדים עם פונטים, שכבות ועוד. גם גרפיקאים שכבר עובדים בתחום יוכלו למצוא בקורס זה סוגים שונים של חידושים וטריקים ועל ידי כך יוכלו לשדרג את העבודה שלהם ולהגיע לתוצאות טובות יותר.

מה עוד מציע הקורס?

היות שמדובר על התוכנה הפופולארית ביותר בעולם לעיבוד של תמונות וגרפיקה ממוחשבת רבים עושים בה שימוש והיא מציעה כלים חשובים למטרת צילום וגרפיקה, עיצוב ממשקים, עיצוב של אתרים, עבודה עם אפליקציות ועוד. יש לתוכנה גם גרסאות מתקדמות יותר שמאפשרות יצירה של אובייקטים תלת ממדיים ואפילו עריכת וידאו.

בסופו של דבר מדובר על כלי עבודה יומיומי שמעצבים וגרפיקאים, אדריכלים וצלמים עושים בו שימוש וכנראה שמדובר על אחת התוכנות המוצלחות ביותר שקיימות בעולם העיצוב, ועל כן כדאי להכיר אותה לעומק.

לימודים באופן אישי

ניתן ללמוד קורס פוטושופ באופן אישי - אחד על אחד - תוך הבטחה לקבלת כל החומר שנחוץ כיום בתחום העיצוב הגרפי. לימודים פרטיים הם אמנם יקרים יותר אך נחשבים גם לאיכותיים יותר ומביאים בדרך כלל למאה אחוזי הצלחה בניגוד לקורסים דומים. קורס מסוג זה יאפשר ללמוד את תורת העיצוב והמיתוג ויקשר בן תחומים אלה לציור ואיור עסקי. המעצב יוכל להמחיש ולהעביר רגשות על ידי שימוש בצבעים שונים, צורות וסוגים שונים של דימויים והדמיות.

אפשר גם ללמוד קורס פוטושופ דרך המחשב האישי באופן עצמאי, אך צורת לימוד זו דורשת משמעת עצמית רבה וזמן פנוי. השיטה היא לא מסובכת וניתן באמצעות הטכנולוגיה להתקדם באופן מהיר וללמוד את כל מה שנחוץ. בכל מקרה לימודים בתחום זה הם קריטיים למי שנמצא בתחום וכדאי להכיר את התוכנה כמה שיותר מוקדם כך שהיא תסייע לבניית תיק העבודות ותאפשר להגיע מוכנים היישר לשוק העבודה שממתין בסיומו של הקורס.