במרפאת כללית רפואה משלימה ביקנעם החלו בטיפולי אוסטאופתיה המתבססים על עיסוי ומניפולציות ידניות שונות והמאפשרים שחרור שרירים, החזרת חופש תנועה מלא באזורים בהם יש הגבלה ,והפחתת כאבים

כלים
חזית מרפאת כללית רפואה משלימה ביקנעם. צילום- אפרת חמו
חזית מרפאת כללית רפואה משלימה ביקנעם. צילום- אפרת חמו

 

אוסטאופתיה, היא שיטת ריפוי המתבססת על עיסוי ומניפולציות ידניות שונות. האוסטאופת משתמש אך ורק בשתי ידיו גם לאבחון המגבלות והחסמים שבגוף וגם לשחרורם. מטרת הטיפול האוסטאופתי היא להחזיר את האיזון והתנועתיות לאזור הפגוע ובכך להביא לשיפור בתפקודו ולעודד תהליך של ריפוי עצמי.

שיבוש תנועתי יכול להיגרם מטראומה או מחלה, מפגם מולד או אפילו מהרגלי תנועה לקויים, ועלול לגרום למגוון בעיות ובהן: כאבי ראש, קשיים בתהליך העיכול, בהפרשת הורמונים וכו'. לאוסטאופת יש את היכולת לאבחן היכן מתחיל השיבוש התנועתי הגורם לפגיעה בתפקוד התקין של מכלול מערכות או איברים בגוף.

אוסטאופתיה מייחסת חשיבות לאורח חיים בריא, המותאם לבעיותיו של המטופל. לכן האוסטאופת גם יוסיף לטיפול וידריך את המטופל כיצד לבצע את הפעילות היומיומית בבית ובעבודה בצורה מיטבית.

כללית רפואה משלימה הינה רשת המרפאות לרפואה משלימה הגדולה בישראל, אשר מונה כ- 50 מרפאות בפריסה ארצית ומציעה מגוון רחב של טיפולים המתאימים לכל הגילאים, מינקות ועד זקנה.  כל הטיפולים ניתנים תחת פיקוח רפואי מלא, ע"י צוות מטפלים בכירים ומנוסים, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות גבוהה של הטיפולים.