איזה כיף - כל המתח מאחורייך! אם את בשלב בו את עומדת לרכוש נעלי כלה, נראה שהוא כבר שאל את השאלה, את כבר ענית בחיוב, הודעתם להורים ולחברים, מצאתם אולם אירועים, סגרתם תאריך ואפילו ייתכן שכבר מצאת שמלה – כך שכעת ניתן לעסוק בכל מה שכיף באמת – נגיעות אחרונות, כגון טיפים למעצב האולם, בחירת תסרוקת רצויה, התאמה של תכשיט וכמובן רכישת נעלי כלה. אז אלו נעליים את מתכוונת לנעול ביום המיוחד מכל? הרשי לנו לסייע לך!

כלים
אילו נעלי כלה תבחרי ביום חתונתך?
אילו נעלי כלה תבחרי ביום חתונתך?

תפישה מוטעית

יש איזו תפישה מוטעית בכול הנוגע לנעל כלה. רבים טועים לחשוב שנעל כלה צריכה להיות על עקב, גבוהה ולבנה. האומנם? ובכן גם זו אופציה, אך רק אופציה אחת, וזאת כי נעלי כלה איכותיות צריכות להציע הרבה יותר. מבקשת חומר למחשבה? עברי על השיקולים הבאים:

  • נוחות - אל תדאגי, תיכף נגיע לשיקולים היותר מעניינים כגון עיצוב, אך ראשית יש לפסול את כל אותן נעליים שפשוט אינן נוחות, אם כי הן צרות, לוחצות, או גבוהות יתר על המידה. זכרי שבנעלי כלה יש ללכת לא מעט, גם אם עבור רחבת הריקודים הכנת נעלי כלה נוחות במיוחד, ולו סניקרס לבנות. קחי בחשבון שלאורך כל הצילומים וקבלת הפנים נעלי הכלה ילוו אותך, וכיוון שאת מבקשת להיראות רעננה וחיננית, ולא פצועה וחסרת ביטחון - מראש תוודאי שהנעליים לא רק מרהיבות, אלא גם נוחות.
  • פרקטיקה - נכון שאת שמלת הכלה נראה שתלבשי רק פעם אחת, אך בכל הנוגע לנעלי העקב, רצוי שהן ישמשו גם בשלל סיטואציות אחרות, אם עבור יציאה רומנטית, פגישת עבודה, או מסיבה משפחתית, ועל כן כאשר בוחרים, יש לבחון שהעיצוב אינו רק תומך בעיצוב השמלה ובזקיפות הקומה, אלא גם עשוי להתאים למגוון סיטואציות ותלבושות נוספות. אי לכך, יש לבחון כיצד הן ייראו לצד מכנס מחויט, חצאית קצרה וכדומה, ולו על מנת שבכל פעם שתנעלי אותן תזכרי באותו יום מאושר - בהרגשה המדהימה שליוותה אותך כאשר צעדת בהן לראשונה.
  • צבעוניות - נעלי כלה לרוב לבנות, אך גם ניתן להשתעשע עם גוונים נוספים, כגון כסף או זהב עתיק ועדין, ורוד רך ומאוד בהיר, צהבהב חלמון, צבע פנינה וכדומה. לצד העובדה שצבעוניות של נעליים עשויה לשדרג כל שמלת כלה לבנה, גם יש לקחת בחשבון שהגוון הנבחר יתאים בעתיד למגוון תלבושות נוספות.
  • איכות - כאשר עומדים לבחור נעלי עקב, יש לוודא שהנעל אכן איכותית, וזאת כי אין הכוונה שהיא תחזיק מעמד רק לילה אחד, אלא כל עוד בוחרים בקפידה, הנעל תלווה לאורך שנים. מכאן שגם יש לבחור נכונה את איכות החברה וגם יש לבחון נכונה את איכות החומריות.
  • ייחוד - מבחינת מחיר, ידוע שנעל כלה אינה תהיה זולה, אך גם אינה צריכה להיות יקרה. בכול אופן מדובר בהזדמנות לרכוש נעל מיוחדת, נעל שלא רוכשים בכל יום, ועל כן תחשבי על היום שאחרי, תראי בכך הזדמנות לרכוש נעל מלהיבה, במיוחד אם לא בכל יום את רוכשת נעלים ליציאה.

היום שלך, הנעל שלך

לסיכום נציין שנעלי כלה צריכות להיות הרבה יותר מאשר לבנות ועל עקב, אלא יש להשקיע וכמובן למצוא כמה שיותר תירוצים לנעול אותן בהמשך שוב ושוב. כמו כן, גם אם אינך אישה של עקבים אל תוותרי עליהם, אלא בחרי בעקב נמוך והתאמני בהליכה - על מנת לתרגל יציבה ועל מנת שהנעליים יקבלו את צורת הרגל. מה נותר? לאחל המון מזל טוב!