מרפאת האימהות של מאוחדת בשכונת "סביוני נצר", מרחיבה את שירותיה ומעדכנת על הצטרפותן של קלינאיות התקשורת אליה ויינשטיין, ומור לביא הרחבת שעות הפעילות של המעבדה וחוגים לקידום הבריאות

כלים
קלינאית חדשה במאוחדת נס ציונה
קלינאית חדשה במאוחדת נס ציונה

 

לקראת 2019 משדרגת מאוחדת את סל השירותים גם במרפאת האימהות בנס ציונה. לאחרונה הצטרפה לנבחרת נותני השירותים קלינאיות התקשורת אליה ווינשטיין ומור לביא. קלינאיות אלו מטפלות במרפאה בטיפולי שפה ודיבור מגיל 3 ועד 120. לדברי ווינשטיין, "מדובר בטיפול לכלל האוכלוסייה המיועד למבוגרים ולילדים שאינם מגיעים להתפתחות הילד וסובלים מהפרעות היגוי, דחיקת לשון, הפרעות שטף (גמגום) והפרעות קול כמו צרידות". ראוי לציין כי זמינות התורים גבוהה.

לדברי מנהלת המרפאה, בריג'יט מזרחי, "קלינאיות התקשורת אליה ווינשטיין ומור לביא, מצטרפות למעשה לשורה של רופאים ושירותים המוענקים במרפאת האימהות וכבר אין צורך לנסוע מחוץ לעיר ולחפש שירותים כאלה ואחרים".

ווינשטין ולביא מצטרפות אל רופאת המשפחה, ד"ר גלדיש, שני רופאי העור: ד"ר לביא ירון וד"ר צאלי טל, האורולוג, ד"ר שטריקר אברהם, הגיניקולוג ד"ר אהוד גרינשטיין, המומחה לכירורג שד ד"ר בן אהרון אוריאל והפסיכיאטרית ד"ר דנה בודניק, המנהלת את המרפאה האינטגרטיבית.

יצוין עוד כי, במסגרת קידום הבריאות במרפאה מוצעים גם שיעורי פילאטיס עבור נשים (בימים שני ורביעי), התעמלות בריאה על ידי מאמנת פיזיותרפיסטית (ביום רביעי) ויוגה (ביום חמישי). העלות מזערית, למבוטחי 'שיא' בסך של 43 ש"ח לחודש (אימון חד שבועי). כמו כן, במרפאת האימהות מתבצעת בדיקת שתן דיגיטלי להריוניות באמצעות אפליקציית מאוחדת ונשים בכל שלבי ההיריון זוכות לאחות ליווי היריון המסייעת בהדרכתה ובכל הפרטים הנחוצים לה בתקופה זו ואחריה. בנוסף, שעות הפעילות של המעבדה הורחבו וניתן לבצע בדיקות בכל ימות השבוע בין השעות 8:00-9:30 ובתיאום מראש במוקד 3833* או באפליקציית מאוחדת.