מי לא אוהב בתי מלון? להיכנס לחדר ולסקור אותו, לגלות מה גודל המיטה וכמה גדולה המרפסת. ובעיקר לדעת שיש לכם כמה ימים של חופש בחדר הנקי והלבן הזה. אולם, חדרי מלון לטווח קצר טובים הרבה יותר מאשר רק לרומנטיקה או נמנום. כך מתחיל העולם להבין.

 

אפשר להשתמש בחדרים לפי שעה כחדרי שקט לעבודה עם wifi, להתקלח ולהתארגן לפגישות או כמפלט בטוח לאחר טיסה ארוכה.

אופציה נהדרת עבור נוסעי הנסיעות הארוכות וכמו כן גם למשפחות ולאימהות מניקות. המקום הכי קל לבקר בו בין חובות יומיומיות אם אתם רוצים להיות פרודוקטיביים או לנוח.

בשביל לבטל את הסטיגמה הידועה על חדרים לפי שעה, הסטיגמה שמוזילה את החדרים הללו ובימינו, ללא סיבה.

אז נכון, בעבר היו ידועים חדרים לפי שעה ידועים יותר בעבור פעילויות לא חוקיות ובדרך כלל החדרים הללו גם היו נראים ככה. אף אחד מן מהמניין לא היה מגיע לשם, אלא אם כן הוא עוסק בפלילים.

בימינו, הדבר לא רק שלא נכון, הוא גם עושה שם רע לעסקים המוצלחים של חדרים לפי שעה.

אנשי עסקים

חשבו על יום עסקים ארוך, רחוק מהבית. אתם יודעים שכנראה תאלצו להישאר עוד יום בכדי להמשיך עוד סשן פגישות מחר אך להגיע עד הבית ולחזור, זה בזבוז זמן מוצהר.

חדרים לפי שעה יכולים להקל עליכם משמעותית מאחר והם יכולים להיות מתואמים באותו היום בו אתם צריכים אותו ובדרך כלל המחיר יהיה נמוך אל מול האיכות הגבוהה שתקבלו.

משפחות

אמנם הדבר פחות מסובך פה בישראל מאחר והנסיעה הכי ארוכה בכבישי הארץ היא לערך 6 שעות, אך חשבו בכל זאת על משפחה מרובת ילדים הנוסעת ברחבי הארץ וצריכה, ממש צריכה, לשים את הראש אפילו אם רק לשעה.

במקרה כזה, חדרים לפי שעה יהיו פתרון מושלם גם עבור ההורים, שיוכלו לנוח מהנהיגה והנסיעה וגם עבור הילדים.

צעירים

אצל צעירים, חדרים לפי שעה יכולים להיות הפתרון האולטימטיבי לטיולים ברחבי הארץ. המון צעירים נוסעים אחר מסיבות בצפון ובדרום ובדרך כלל בטרמפים.

כאשר יש את האפשרות לקחת חדר לפי שעה, חשבו על הגעתם אחרי המסיבה. כמה טוב זה לעשות מקלחת טובה ומיד אחריה לצלול למיטה נקייה ומסודרת, ובמחיר סביר לצעירים? אם רק העולם היה ככה לפני 10 שנים.

חדרים לפי שעה בשנת 2018 הם ממש לא החדרים של 1990. כיום, איכות החדרים, יחס הסגל של המלון והתשלום הרבה יותר טובים, הרבה יותר נגישים והכי חשוב, אין הרגשה מגעילה בכניסה לחדר וביציאה ממנו.

כשהעולם מתקדם עם דברים הרבה יותר "גרועים" מחדרים לפי שעה, חדרים לפי שעה הם הדבר הכי פחות גרוע שאתם יכולים לחשוב עליו.