תל אביב, עיר שלא ישנה אף פעם (טוב לפחות חלקים ממנה), עיר שכולם רוצים לבוא אליה, כולם רוצים לחיות בה ומדמיינים חיים סוערים שיהפכו לאחר זמן מה לאוסף עשיר של סיפורים ואגדות.

 

תל אביב שייכת לכולם, ולכן חשוב לדעת איפה אפשר וכדאי לישון בה. הנה 4 אפשרויות-

בתי מלון

כמובן שבתי מלון בעיקר מופנים לתיירים שרוצים להיות קרוב לים אל מול השמש הקיצית והמפורסמת של ישראל, אך בתי מלון מושלמים גם לזוגות טריים החוזרים מאירוע החתונה שלהם, זוגות צעירים החוגגים דבר מה סמלי (למשל, סיום תואר), וכמו כן אנשים שגרים בקצוות הארץ ורוצים יותר מכמה שעות בתל אביב.

הוסטלים

המחשבה הראשונה שלנו, הישראלים, כשאנחנו שומעים את המילה 'הוסטל' היא דרום אמריקה. ישר ניזכר איך טיילנו וחיפשנו ונדחקנו בהוסטלים מעופשים בלי שהבינו מילה באנגלית. הו כמה שזה היה מצחיק.

אך תתפלאו לגלות, גם תל אביב אוגרת בתוכה הוסטלים. כיוון שהתיירות הצעירה בתל אביב היא כה נפוצה, הוסטלים רבים החלו לצמוח ברחובות מתויירים ברחבי תל אביב ואפשרו לצעירים רבים מחוץ לארץ, ליהנות מהוצאה זולה אך משתלמת.

חדרים לפי שעה

חדרים לפי שעה בתל אביב הוא דבר נפוץ בתל אביב. רק צריך לדעת איפה למצוא אותם. יותר נכון, איפה לחפש אותם.

כיום החדרים הללו שונים בתכליתם משהיו בעבר והיום אפשר ממש להתפנק מחדר מאובזר, נקי ומהנה. אם אתם מחפשים להניח את הראש ממש לשעה שעתיים ואין לכם איפה, חדרים לפי שעה בתל אביב הוא פתרון מושלם.

Airbnb

הטרנד המוכר בעולם הגיע גם לתל אביב. המון בעלי דירות החליטו שהרעיון הטוב ביותר עבורם מבחינה כלכלית היא לתת לairbnb  לנהל את העסק.

כאשר כל האחריות מוטלת על בעל העסק לספק את כל מה שהבטיח דרך האתר, כל מה שעליכם לעשות הוא פשוט לבקש ממנו דרך האתר את הדירה שלו.

הדבר יכול להשתלם מאוד אם אתם מספר רב של אנשים שרוצים לבלות ביחד בתל אביב ולא רוצים להתעסק עם בתי מלון.

תל אביב יכולה להיות עיר מאוד מסורבלת אם לא יודעים איך להתמודד איתה. אפשר בקלות ללכת בה לאיבוד מאחר וכל רחובותיה שזורים זה בזה ומתעקלים באופן שלחלוטין גורם לכם לאבד את חוש ההתמצאות.

אך דבר אחד ודאי כדאי לכם לעשות מבעוד מועד וזהו לדעת איפה אתם מניחים את הראש כשתרצו להניח אותו. תל אביב אולי נראית מזמינה וכיפית וחיה, אך כשאין איפה לישון הדבר יכול להעיב גם על ההרפתקה הכי מדהימה שתהיה לכם. דאגו לעצמכם קודם, תל אביב תדאג לשאר.