פסח כבר מגיע ותיכף הוא יהיה כאן. ויחד איתו "כאב הראש" הידוע של מציאת מתנה מקורית, איכשהו כולנו מנסים לצאת מהסיפור הזה שפויים ככל האפשר, וזה באמת לא משנה למי נרצה להעניק את המתנה, אם זאת הדודה, הסבתא, העובדים שלנו, הלקוחות או הספקים. לכן המתנות הטובות ביותר הן אלו המותירות טעם טוב אלו שמצד אחד יזכרו אתכם בגללן, ומצד שני עדיין תהיינה שימושיות ויפות ותבאנה ערך מוסף כלשהו. אז הנה כמה רעיונות מוצלחים למתנה כזאת.

כלים

 

מתנות שמשאירות לכם מזכרת

באולגיפטס מתנות לחגים תוכלו למצוא לא מעט מתנות קסומות. כאלו המלאות בטעם טוב, שגם כשתכולתן נגמרת עדיין נשארת בידכם מזכרת שימושית לעתיד. כך לדוגמה ניתן למצוא מארז יין ייחודי לזוג יינות, ההופך למתקן אחסון ליין. המתנה מגיעה עם זוג יינות איכותיים לבחירה, אבל גם לאחר ששתינו להנאה את היין, עדיין נותר לנו המתקן עבור יינות נוספים.

כך גם לגבי מארז פינוקים המגיע בצידנית. המארז מכיל יין יהונתן, מסדרת יהונתן מציגה יינות ישראליים רעננים ואיכותיים השופעים טעמים עשירים ואלגנטיים. היינות מעניקים חווית שתייה מהנה וישתלבו נהדר בכל סעודה או אירוע. הענבים גודלו וטופחו בכרמים מובחרים באזור יהודה וטופלו בקפידה רבה.

בנוסף תמצאו כאן חטיף קריספי ללא תוספים של ה"מעדניה" המיוצר בטכנולוגיית ייבוש מהפכנית שבה אין אנו מוסיפים לירקות ולפירות שומן או מלח. טכנולוגיית הייבוש שלנו מתבססת על שימוש בטמפרטורה נמוכה מארבעים מעלות צלזיוס אשר בזכותה משתמרים ערכים תזונתיים גבוהים של הירק והפרי. כך חיברנו את הפריכות של חטיפי הצ'יפס וכל הטוב שיש בירקות ובפירות טריים וקיבלנו חטיף טבעי, טעים ועשיר בסיבים תזונתיים.

פריט נוסף שצרפנו למבחר המתנות לפסח הוא הגריסיני של ה"מעדניה", אלו מיוצרים במחוז לומברדיה שבצפון איטליה, לפי מתכון מסורתי בן מאות שנים. מהר מאוד תגלו כי הם אהובים על כל המשפחה, על הגדולים והקטנים. הגריסיני שלנו דקים, ארוכים, פריכים, והכי חשוב טעימים ומושלמים לכל שעה משעות היום, אם זה כפתיח לארוחת צהריים, או בארוחת ערב, מעולים כנשנוש בין הארוחות. בנוסף הם מצוינים לאירוח עם גבינות, מטבלים, נקניקים.

במארז צרפנו גם צנצנת פלפלים מסדרת הפלפלים של "המעדניה", הכוללת סדרת פלפלים כבושים כחלפיניו, צ'יפוטלי, פלפלים קלויים, ופלפלים פיקנטיים שיכניסו טעם וצבע לכל ארוחה. ריבת 100% פרי, פרלינים בתפזורת וכולם מגיעים בתוך צידנית מתקפלת שימושית מאוד, שאם תרצו ניתן למתג אותה, וכמובן אחרי שתהנו מכל הטוב שהיא מכילה תוכלו להשתמש בה לשנים הבאות.

להרים בפסח כוסית לחיים

לא מעט מארזים כוללים בתוכם יינות מסוגים שונים המלווים בעזרים שיהפכו את חווית צריכת היין לנעימה עבורכם. קחו לדוגמה את מארז השמפניירה, כאן תמצאו יין לבחירה מהמבחר הרחב שנמצא ברשותנו יחד עם משאבת ואקום ליין, פקק לאיטום בקבוק שמפניה, וכדי להוסיף לטעם הטוב הוספנו מארז עמותת שווים עם אגוזים או בוטנים מצופים, שוקולד. את כל אלו ארזנו בשמפניירה אקרילית שקופה עם ידיות, ואת הכל אפשר לארוז כמובן באריזת מתנה עם צלופן.

לצלות על הכיריים

אבל אם יין אינו הכיוון המבוקש הרי שצלחת צלייה לכיריים Non Stick לצלייתם של ירקות ובשר ללא שומן וללא לכלוך הכיריים, היא שימושית ביותר. יחד איתה צרפנו פסאטה – מחית עגבניות איטלקיות ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל המהווה בסיס מושלם לרטבים ומנות איכותיות. וכן פלפל חלפיניו גרוס יחד עם הגרסיני האיטלקי ומגבת מטבח. לכל אלו התווסף ספר מתכונים באריזת מתנה עם כרטיס ברכה.

העיקר הבריאות

אפשרות אחרת היא לתת המארז שלנו לבישול בריא ואיכותי הכולל סיר יציקה עם ציפוי קרמי משולב אבן שיש- עם ידיות סיליקון מתפרקות. הסיר מתאים לכל סוגי הכיריים. צרפנו אליו סכין שף איכותית וכן פח שמן זית בוטיק פתורה 300 מל', וטחינה אתיופית איכותית במיוחד. גם פסאטה שהיא כאמור מחית עגבניות איטלקיות המהווה בסיס מושלם לרטבים ומנות איכותיות נמצאת כאן. יחד עם פלפלים שלמים, קלויים ומקולפים. בנוסף צרפנו את הגריסיני האיטלקי האפוי שלנו, והוספנו אטריות סויה אורגניות - עשירות בחלבון. בין העזרים נמצאת גם מגבת מטבח, וכף במבוק לערבוב. וכמובן ספר מתכונים באריזת מתנה עם כרטיס ברכה עליו תוכלו לחתום.

לרעיונות נוספים למתנות לפסח...