במידה והנכם סובלים מחולי בשיניים שמונע מכם לאכול או לשתות כמו שצריך או לדבר כמו שצריך, הגעתם למקום הנכון. וטיפ מאתנו, הכי חשוב שלא תזניחו את בריאותם ואת המראה האסתטי שלכם במיוחד באזור הפה והשיניים , וכמובן שכדאי שתיקחו בחשבון שכיום, ניתן יהיה לפתור את בעיית החולי בשיניים וליהנות מתחליף של שיניים מלאכותיות המעניקות תחליף מצוין ומונעות כל בעיה, חולי וכמובן שגם כל כאב.

כלים

 

באמצעות אותה שיטת הטיפול פורצת הדרך אותה אנחנו מעניקים במרכז שלנו של השתלות שיניים בראשון לציון, של אותם השתלים של שיניים מלאכותיות במקום השיניים החולות שמנעו מכם ליהנות ולעשות בעצם כל פעולה הכי פשוטה שיש, תוכלו לשכוח מהכאב הנוראי והחזק ולהמשיך בעיסוקיכם ביום יום ובכל הנאות חייכם.

במהלך טיפול זה, המתבצע באמצעות ניתוח רפואי מהיר עם אחוז נמוך מאוד של סיבוכים או סיכונים המצויים במהלכו, הרופא בעצם עוקר את אותן השיניים החולות ומחדיר אל הלסת שיניים מלאכותיות המעניקות תחושה מושלמת וכמובן גם מראה אסתטי בלי שום שוני בין כל שאר השיניים בפה המטופל.

כמובן, שבניתוח כמו בכל ניתוח חייב למצוא את בעל המקצוע המקצועי ביותר והמתאים ביותר עבור אותו טיפול של השתלת השיניים כדי שתצאו עם אפס תקלות ובעיות ועם מקסימום תחושה טובה, נעימה ללא שום תופעות לוואי למיניהם ואף חזרה מהירה לשגרת היום יום שלכם, ולכן אנו נמליץ לכם להגיע אלינו למרכז הרפואי של השתלות שיניים בראשון לציון המצוי עם בעלי המקצוע אמינים בעלי ידע וכלים רבים שכמובן יעשו הכול כדי שתצאו הכי מרוצים וכמובן בעלי שיניים חדשות ולא חולות ועוד ביום אחד בלבד.

מדובר ביום אחד אשר במהלכו מתבצעת בדיקה קלינית כדי לבדוק אילו שתלים יכולים להתאים למטופל ושיטת טיפול השתלים עצמם, ולאחר מכן נרקמת תוכנית כירורגית להשתלה עצמה וצילום ממוחשב של לסת הפה, לאחר מכן מועבר תהליך הניתוח שמתבצע על ידי החדרת אותו השתל שאותו התאימו לפני כן על מנת שיהיה תואם בצורה הטובה ביותר ללסת המטופל. כל זה לרוב קורה במהלך יום אחד במרכז הרפואי שלנו של השתלות שיניים בראשון לציון ללא כל תקלה או בעיה, וללא כל אי הבנה כלשהי.

אין ספק כי ההצלחה המצויה בשיטת טיפול זו, המועברת באמצעות ניתוח רפואי היא נחלתם של מאות קליניקות ברחבי הארץ וכמובן שגם ברחבי העולם, ניתוח זה מועבר בהצלחה רבה באמצעות אותו רופא במתקין את השתלים המלאכותיים בעצם הלסת המשמשת כתחליף, ובכך משקם את אזור החולי על מנת שהמטופלים יוכלו לחזור לאכול, ללעוס, לשתות, לדבר ולפתוח את הפה בלי שום פחד על כאב או שיראה על חיוכים מראה לא אסתטי וחולה.