לא משנה באיזה תחום בית העסק שלכם פועל – מידת ניקיון המקום הוא אחד הדברים הראשונים שהלקוח מחפש ורואה מיד עם הגעתו ולכן ניקיון הוא גם אחד הגורמים המשפיעים ביותר באופן ישיר על חווית הלקוח ובאופן עקיף על מידת הכנסתכם. משרדים רבים הם מקומות בעלי תנועת אנשים ערה ו/או מעסיקים כמות רבה של אנשים לאורך שעות רבות ביום. אם נעזרים בשרותי ניקיון ששומרים על תחזוקת המקום באופן שוטף גם לאורך כל שעות הפעילות אפשר לשמור על סטנדרט גבוה שכזה.

ניקיון וסדר מהווים סביבת עבודה נעימה ופורייה לעובדים ומשדרים ללקוחות מסר חיובי ותחושת ביטחון כי לכלוך ואי סדר הם פתח לתחלואה וטעויות ואם המקום נעים ונקי - הרי כבר התחלתם בנקודת פתיחה טובה.

כלים

 

אז איך אני עושה את זה?

בתור התחלה כדאי לבחור בחברה המתמחה בניקיון משרדים, חברה וותיקה עם ניסיון ואפילו המלצות. אם אתם נמצאים בבניין משרדים ובו חברות נוספות אולי כדאי אף לגשת לשאול וגם להתרשם וייתכן ותוכלו להשתמש בשירותיה של אותה חברה ולהוזיל עלויות יחד.

דרך נוספת ופשוטה למצוא חברת ניקיון משרדים טובה היא... גוגל! או כל מנוע חיפוש אחר האהוב עליכם. חברות ניקיון בעלות שם יופיעו ראשונות כי להן מספר המתעניינים הגבוה ביותר. 

עוד כמה טיפים קטנים שעושים הבדל גדול

נגישות וזמינות: מומלץ לתת את הדעת על נושא הזמינות של עובדי הניקיון. חברת ניקיון משרדים שתהיה ממוקמת בסמוך למשרדכם תוכל מן הסתם לתת מענה יותר מהיר ויעיל בין אם מדובר בניקיון לאורך שעות הפעילות או אחריהן.

אמינות: במידה ולצוות חברת הניקיון יש גישה וכניסה עצמאית למקום לאחר שעות הפעילות כדאי מאוד לוודא שמדובר בחברה אמינה במיוחד שמגייסת עובדים אחראיים ופה נושא ההמלצות הוא קריטי עבורכם.

חומרים וכלים: גם החומרים בהם משתמשת חברת הניקיון הם עניין משמעותי וכדאי להחליט מראש אם אתם מעוניינים בחברה שמספקת עבורכם את חומרי הניקיון או שתרצו לרכוש אותם בעצמכם. בכל מקרה כדאי מאוד לוודא שאתם מקבלים חומרים איכותיים, ושהשימוש בכלי הניקיון מתבצע בצורה נכונה. כמה פעמים נכנסתם למקום עם ריח לא נעים והיה ברור לכם כי מישהו שם לא שטף את סמרטוט הרצפה כראוי או שריח חריף ורע של חומר ניקיון לא נעים עמד באוויר? אינכם רוצים שזו תהיה קבלת הפנים של לקוחותיכם ועובדיכם ולכן עניין החומרים ותחזוקת כלי הניקיון חשוב ביותר.

ולבסוף - תמורה מול עלויות: יש לשים לב האם השירות הכולל שהחברה מספקת מותאם למחיר אותו היא דורשת. רצוי לקבל מספר הצעות עבודה מסודרות ממגוון חברות המפרטות בדיוק כמה עובדי ניקיון היא מספקת, החומרים, באיזו תדירות, מה סדר פעולות העבודה וכו' על מנת להשוות באופן מקיף את מה שתקבלו מול כמה שתשלמו.

לעוד פרטים על ניקיון פנו ללבנדר