עברנו פריצת דרך משמעותית בתחום הטכנולוגיה בשנים האחרונות, הרבה מאז צמחי הפלסטיק הישנים. כיום ניתן למצוא צמחים עם טקסטורה מיוחדת וריאליסטית, מגוון צבעים ססגוניים ומהפנטים ואפילו תחושת השתקפות והיטמעות מושלמת בסביבה כאשר מדובר על צמחים מאוד איכותיים.

כלים

 

צמחייה מלאכותית עברה כברת דרך וכל התחום שואב השראה מהצמחים של הטבע. אחד היתרונות הגדולים ביותר של צמחים ופרחים מפלסטיק היא העובדה שהמון מהם נראים מלאכותיים מלכתחילה. לדוגמא, סוקולנטים נראים מאוד מלאכותיים ולכן כאשר מדובר על עבודה איכותית של צמח סוקולנט מלאכותי קשה להבדיל בין הדבר האמיתי לצמח הפלסטיק.

מה לחפש כאשר רוכשים צמחים מלאכותיים?

הסיבה שהצמחים המלאכותיים מצליחים כל כך ואנו עדים למגמת עלייה בתחום היא מפני שכאשר האיכות ברמה גבוהה, הצמחים הללו מסוגלים לחקות את הדבר האמיתי. גרסאות שלמות של אלוורה, עלי לוטוס, עצי בננה סוגים מסוימים של שרכים ועוד הם רק חלק מתעשייה עצומה שהולכת וגדלה מידי שנה.

כדאי לחפש עבור כל הצמחים והפרחים שדי קל לחקות אותם והם אינם מורכבים מאוד. לעומת זאת, כדאי להתרחק מפריטים בעלי גימיק צעקני. לדוגמא, בעבר היו המון צמחי פלסטיק בעלי עיטורים שמדמים טיפות טל או גשם, העניין נתפס כמאוד מיושן וניתן לזהות שהצמח אינו מקורי במהירות.

מדוע כדאי לנו להשתמש בצמחים מלאכותיים?

ישנן מספר סיבות עיקריות שבגללן כדאי להשתמש בצמחים מסוג זה. ראשית, הפן הכלכלי. קנייתם של צמחים מקוריים עלולה להוות כהוצאה כספית משמעותית מפני שמדובר על צמחים שאינם עמידים לכל עונות השנה. הצמחים הללו דורשים תחלופה אחת לשבועיים ולכן תצטרכו לרכוש כל פעם מחדש את הפרחים שאותם תרצו להציג לראווה בביתכם. מעבר לכך, חשוב לזכור שצמחים כאלה דורשים תחזוקה יום יומית, כלומר יש לרכוש גם את כל העזרים מעבר לצמח עצמו.

בנוסף, גידול צמחים דורש המון זמן וסבלנות. תצטרכו לדעת כמה שעות אור וכמה שעות צל לתת לצמח, מתי להשקות אותו ובאיזה כמות ואיך לטפל בו כאשר חלקים ממנו מתחילים לנבול. יתרה מכך, הצמחים הללו אומנם מריחים מדהים ואין באמת תחלופה אמיתית למקור, אך יש לזכור שהם עלולים להביא איתם גם כמה גורמים בריאותיים שעלולים לפגוע בסובבים אותם. המון אנשים בעלי נטייה לאלרגיה יכולים למצוא את עצמם באמצע התקף אלרגי חמור וגם אם אתם מודעים לעצמכם ולשוהים האחרים בבית, הבעיה מתחילה כאר אתם מזמינים אורחים ואתם לא מודעים למצבם הרפואי. גם אנשים אשר בבעלותם בעלי חיים מסתכנים בכך שכלבם הסקרן עלול לנסות את מזלו ולטעום מהעציץ ורבים מהם עלולים היות רעילים עבורם.

אם החלטתם שאתם מעוניינים לקשט את ביתכם בצמחים יפים אך אינכם מוכנים להתחייב לטיפול בצמחיים טבעיים, בקרו אצלנו באתר גרדן מרקט ותוכלו להתרשם ממגוון צמחייה מלאכותית מדהימה.