לקוחות, טלפונים, שיחות, זמן עבודה "נקי", הצורך בפרטיות מול הצורך בנגישות, הם חלק מהאתגרים איתם נדרש להתמודד בעיצוב משרדים וחללי עבודה.

כיצד צמחייה מלאכותית יכולה לתרום לסביבת עבודה מעוצבת, חסכונית ורב שימושית? כל היתרונות לפניכם.

כלים

 

צמחייה מלאכותית – כגבול פיזי

מעבר לחן וליופי של צמחייה מלאכותית, היא מאפשרת ליצור גבול פיזי בין חלל ציבורי למרחב פרטי. למשל: כאשר עובדים במרחב משותף, הכולל מחיצות שקופות, הוספת צמחים מלאכותיים כדוגמת עציצים גבוהים ועבים תיצור חיץ בין אזור לאזור ותתרום ליצירת פרטיות. נכון ליישם את העיקרון הזה גם כאשר רוצים להפריד בין עמדות עבודה בחלל פתוח אחד.

לעבוד חכם ולא קשה

הצמחייה המלאכותית ממחישה את העיקרון הפשוט: "לעבוד חכם לא קשה". היא תורמת לנראות של הסביבה, לחזות המקצועית שלה ועדיין אינה מצריכה תחזוקה ועלויות אחזקה, שמעמיסות על תקציבי התפעול.
אין צורך להעמיד אותה בזווית מסוימת, לדאוג לתאורה או למערכות השקיה, לא צריך לנקות את החול סביבה והיא איננה נובלת. צמחים מלאכותיים שומרים על מראה רענן ועל הגוון הירוק שלהם בכל עונות השנה, בכל תנאיי התאורה ובכל תנאיי האקלים: חום, לחות וקור מזגנים.

החלטה כלכלית משתלמת

כיום ניתן לרכוש צמחים מלאכותיים או לשכור אותם למטרות שונות כמו: אירועי חברה, ערבי צוות או כנסים מקצועיים. ההתחייבות היא בהתאם לצורך העסקי. כאשר מחליטים לרכוש צמחייה מלאכותית, אין כל צורך לשמור תקציב נוסף לשירותי גינון וניקיון. ההוצאה היא חד פעמית, ומשרתת את העסק לפרק הזמן שהוא בוחר. בתום השימוש תמיד אפשר להציע את הצמחייה למכירה וליהנות ממחיר הפחת שלה.

צמחייה מלאכותית שנראית אמיתית

כיום אודות לשיטות עיצוב מתקדמות, צמחים מלאכותיים נראים ממש כמו הדבר האמתי. מביני עניין, אשר מתעניינים מאוד בצמחים יופתעו לגלות, שגם המרקם שלהם מדמה מאוד את הטבע. הגוון הירוק הוא זהה לזה שבטבע, המגוון רחב ואפשר ליצור עיצובים מעניינים ועשירים כמו קירות ורטיקליים (קירות צמחייה) שיעטרו מועדונים, חדרי אוכל, חללי ישיבות וחללי חשיבה, צמחייה לסביבת עסקים הנוהגת לקבל קהל וצמחייה עדינה, שתעטר את שולחנות הכתיבה של העובדים.
שהות ליד צמחייה, בין אם מדובר בצמחייה מלאכותית ובין אם מדובר בצמחייה טבעית תורמת רבות לתחושת רגיעה, נועם ומעוררות חיוניות.

להביא את הייחודיות של חיק הטבע למשרד

אנשים השוהים בחיק הטבע נוטים לנוע יותר, להיות נעימים, לחייך, לחוש רוגע ולחוות תחושה של שלווה. הוספת צמחייה למשרד שלכם, לא רק שתשפר את הנראות החיצונית אלא גם את התחושה הפנימית של האנשים השוהים במרחב. מחקרים שנעשו בארה"ב בשלוש השנים האחרונות מצביעים על כך, ששהייה לצד צמחייה בין אם מלאכותית ובין אם טבעית תורמים לתחושה של שייכות ונאמנות גבוהה יותר לארגון.

לסיכום, הוספת צמחייה מלאכותית למשרד שתתרום רבות לנראות של העסק ולמיצוב שלו בקרב העובדים והלקוחות. כיום עם המגוון הרחב ניתן ליצור מגוון עיצובים מרשימים, שיגשימו כל מטרה.