יותר משחשוב למצוא דיל טוב לאוהל שלכם, מומלץ לבדוק היטב ממי אתם שוכרים. מקצועיותו של הספק מעידה עשרות מונים על טיבו של המוצר. כפי שלא הייתם קונים מטבח בחנות כל בו, אלא רק בחנות מקצועית לתחום, כך אוהל לא מומלץ לשכור בחנות מטיילים אלא רק בחברה מקצועית שזהו תחום ההתמחות שלה. ובמה דברים אמורים? כשאתם לקוחות בחנות מטיילים, האינטרס של המוכר הוא להציע לכם את הדיל הכי רווחי בשבילה, שייראה אטרקטיבי גם עבורכם בפאן הכלכלי.

כלים

 

למעשה, זהו הדיל היקר יותר והאיכותי פחות מזה שמציעה חברת אוהלים. ברוב המקרים הללו, אתם תקבלו אוהל לייקרה מבד דק, חדיר שמש ושאינו יכול לשמש כאמצעי בידוד ראוי לשמו. הוא לכל היותר יוכל לשמש כאמצעי כיסוי ארעי לכמה שעות בטיול. לעומת זאת, בחברת אוהלי נועם, אתם מקבלים אוהל PVC עבה שמתפקד כמו בית, כולל התקנה, כולל אספקת מוצרים לוגיסטיים.

בחירת האוהל נעשית בהתאם לאירוע

חברת אוהלי נועם מספקת אוהל אבלים להשכרה של שבוע, סוכות אבלים להשכרה מרובת משתתפים, אוהלים להשכרה באירועים משמחים לכמה שעות עבור המשפחה והחברים, אוהלים לפריסה בשטח לקיום פסטיבלים קטנים, ועוד. עבור כל אירוע מהנ"ל, תספק חברת אוהלי נועם לא רק את האוהל המתאים ביותר, אלא את הדיל הנכון ביותר עבורכם. הוא יכלול אספקת מוצרים לוגיסטיים ברמה הנדרשת. הם כוללים רהיטים, תנורים, מאווררים, מזגנים, מצננים, כלי אוכל, מפות, מפיות ושרשראות תאורה. המוצרים יותקנו באוהלים לאחר שאלו יוסדרו באתרים בהם אתם מבקשים לקיים אירועים.

100% הצלחה בכל אירוע

בין אם אלו מנהגי אבלות בני כמה ימים, ובין אם זהו אירוע של כמה שעות, בחברת אוהלי נועם אתם תמיד תהיו על העליונה. שירות של חברה כמו אוהלי נועם למעשה מאיין את הצורך בחברת הפקות, שהייתה עולה לכם אלפי שקלים לשעת עבודה. כאן, אתם משלמים רק על השכרת מוצרים (אוהל ולוגיסטיקה) ומקבלים את האירוע בנוי, מופק וערוך לשירותכם ללא כל צורך במפיק חיצוני יקר.

יעילות היא שם המשחק – אל תתפשרו על כך

אחת הסיבות מדוע הלקוחות חשים כי זהו שירות הפקות לכל דבר ועניין באירועי טבע היא היעילות של עובדי החברה. הצוות מורכב ממתקיני אוהלים מומחים, שהתנסו בעברת בהתקנת סוכות אבלים להשכרה, אוהלים גדולים ומוצרי חשמל רגישים כמו תאורה.

6 ac66d

בשבילם, לבנות מערך אוהלים להשכרה הוא כמו בשבילכם לבצע את עבודתכם המקצועית. כאשר זהו השירות שאתם מקבלים, אתם תראו בתוך דקות מרגע הגעת העובדים – אוהל בנוי, תאורה פועלת ושולחנות וכיסאות פרוסים, כשכל מוצר שהזמנתם כבר נמצא בעמדה הייעודית לו ומוכן לתפעול שלכם. בחברת אוהלי נועם – האירוע שלכם הוא פשוט נכס מובטח, ללא תקלות בדרך. אם אתם מתכננים אירוע בטבע, או נדרשים לקיים מנהג אבלות – יש לכם למי לפנות.

לאתר של "אוהלי נועם – השכרת אוהלים" > https://xn----zhcmdcwulzv.co.il

קראו עוד: השכרת אוהלים לאירועים