הרצון העז לביצוע השתלת שיער עלול ליצור מצבים שבהם הלקוחות אינם בודקים מראש את המידע ומגיעים לקליניקות שאינן מבצעות מהלכים מקצועיים.

 

השתלת שיער בטורקיה נעשית רק בבתי חולים שבהם מתמקצעים בתחום זה. לכן לפני הנסיעה לטורקיה חשוב לבדוק היטב את חוות הדעת הרשומות באתרי האינטרנט השונים על הקליניקות, בתי החולים והרופאים המנתחים, לשוחח עם חברים שביצעו הליך דומה כדי ללמוד הן מההצלחות והן מהטעויות שלהם וכך להגיע למקומות איכותיים בלבד.

ד"ר אוזגה ארגון

ד"ר אוזגה ארגון הוא המנתח המוביל בתחום השתלת השיער בטורקיה. מאחוריו רקורד של שנים רבות שבהן היה רופא ומנתח פלסטי בצבא הטורקי ובבתי חולים רבים. הידע המקצועי שלו הוא בכמה רמות מעל הרופאים האחרים שמבצעים השתלת שיער. יש לו ניסיון רב ומיומנות חסרת פשרות ולכן הוא פיתח את השיטה המוצלחת ביותר שמעניקה את התוצאות הרצויות לכל הלקוחות.

הידע הרב והפרקטיקה בתחום הניתוחים הפלסטיים הם מהותיים ביותר עבור תחום השתלת השיער לאור המורכבות של בחירת הזקיקים המתאימים והחדרתם לקרקפת.

תהליך השתלת השיער

מטופל המעוניין לבצע השתלת שיער אצל ד"ר אוזגה ארגון, מגיע בשלב הראשון לבדיקה של הקרקפת. לאחר שהרופא בחן אותה מכל ההיבטים, הוא מתכנן את הפעולות הנדרשות המתאימות למטופל הספציפי.

ביום המיועד, ד"ר אוזגה ארגון בעצמו פותח את ערוצי השיער ומוציא בשלב הראשון כמה זקיקים לבדיקות טיבם וחיוניותם. אם מסתבר שהם ראויים להשתלה, הרופא מתחיל בפעולות הנדרשות, שולף זקיקים מהשיער הצומח מעל העורף ומעביר את הזקיקים לצמיחה מחודשת במיקומים אחרים. תהליך סיזיפי זה אורך יומיים, כמה שעות בכל אחד מהימים, עד שהרופא משלים את כל ההיקף הנדרש.

השתלת שיער המתבצעת רק בבתי חולים בטורקיה

השתלת שיער היא פעולה רפואית ולכן ד"ר אוזגה ארגון מוכן לכל תרחיש. כבר קרו מקרים שבמהלך ההשתלה היו סיבוכים מסוימים, אדם לא חש בטוב ולכן היה צורך בטיפול רפואי מידי. כשנמצאים בתוך בית חולים זמן ההגעה של רופא מחדר המיון למחלקת השתלת השיער הוא אפסי לעומת מקרים אחרים שבהם יש צורך לנייד חולים מהקליניקה לבית החולים הקרוב והדבר לוקח פרקי זמן ארוכים שהם קריטיים במצבים רבים.

בעיה נוספת הקורית ביום יום במכונים הרפואיים ברחבי טורקיה היא שהגורמים שמבצעים את הוצאת הזקיקים וההשתלה בפועל הם צוותים רפואיים שאינם בעלי ידע בתחום השתלת השיער או ביצוע ניתוחים. מדובר בטכנאים או אחים ואחיות שלא למדו מסלול זה במוסד להשכלה גבוהה ואין להם תעודה מקצועית. פעולה רפואית על ידי צוותים שאינם מיומנים עלולה להיות מסוכנת עבור המטופל לאור העובדה שאין להם ידע רפואי ופרקטיקה מעשית.

תוצאות של השתלת שיער

הפעולות המדויקות של ד"ר אוזגה ארגון, מובילות לתוצאות מדהימות. כבר לאחר כמה חודשים רואים שהשיער גדל בכל המקומות שבהם היו קרחות. לאט לאט כל הנקודות הללו מתמלאות עקב הצמיחה של הזקיקים שנשתלו. תוצאה של ראש מלא ושופע בשיער בריא רואים לאחר כשמונה חודשים והלקוח נהנה מהשינוי העצום בנראות שלו שמוביל גם להגברת הביטחון העצמי.