פרטי ציוד הנחשבים ל"כבדים" ותעשייתיים משמשים בפועל מגוון רחב של עסקים וארגונים, ולא רק מפעלי ענק או מוסדות תעשייתיים גדולים, כפי שאולי נדמה לרבים מאיתנו. בפועל, כל אדם הפותח עסק קטן חדש לממכר מזון מסוג כלשהו זקוק לרוב לפחות למקרר ומקפיא תעשייתי, ועל מנת להותיר לעסק סיכוי להצליח, כדאי שיהיה זה מקרר/מקפיא איכותי ואמין. מיהם האנשים, בתי העסק, הארגונים והגופים השונים העושים אשר מתבססים על שימוש שוטף במקררים ומקפיאים תעשייתיים, ועבור מי שרוכש פרטי ציוד אלו – מה חשוב לדעת ולהכיר בטרם הרכישה?

ציוד למעבדה. צילום: pixabay
ציוד למעבדה. צילום: pixabay

 

מהמסעדה השכונתית ועד למעבדות מחקר ענקיות – שימושים בגופי קירור תעשייתיים

השימוש בגופי קירור תעשייתיים למיניהם (כלומר – סוגים שונים של מקררים ומקפיאים תעשייתיים) נפוץ כאמור בחלקים רבים ונרחבים של המשק, ולא רק בעולם העסקי.

מלבד לאינספור בתי עסק אשר עושים שימוש במוצרים אלו (ומסעדות, מכולות ובתי עסק נוספים שונים לממכר מזון הם רק חלק קטן מאלו...) הם נכללים גם תחת הקטגוריה הכללית של – ציוד למעבדות. כמעט בכל מעבדת מחקר באשר היא תמצאו מקפיא תעשייתי, כמו גם מקרר ומספר גופי קירור ושימור תעשייתיים אחרים. בין אם מדובר במעבדת מחקר של חברת תרופות עצומה, של מחלקה מסוימת באוניברסיטה או במכון פרטי או ציבורי אחר, סביר להניח שברשימת ציוד המעבדה יופיעו לפחות כמה מאותם גופי קירור תעשייתיים. זאת מכיוון שבכל מעבדה קיים הצורך לשמור דגימות וחומרים שונים בטמפרטורות קבועות ומסוימות ביותר, ולכן נדרש גוף קירור אמין, יציב ואיכותי. מה שמוביל אותנו לשאלה – על מה חשוב לשים דגש בעת שרוכשים פריט מסוג זה עבור בית עסק, מעבדה או כל גוף אחר?

 

מפרט טכני, רמת איכות ותעודת אחריות – רכישת מקפיא תעשייתי איכותי

בין אם אתם מחפשים אחר מקרר תעשייתי או מקפיא, אחר מוצר מסוים זה או אחר המתאים בדיוק עבור שימושיכם או משהו כללי יותר העונה על צרכים כלליים, בכל מקרה ישנן שלוש נקודות עיקריות (לפחות...) אותן כדאי לקחת בחשבון בעת החיפוש אחר מקרר או מקפיא תעשייתי –

נקודה ראשונה היא המפרט הטכני – כאמור, קיים כיום מגוון עשיר ורחב יותר מאי פעם בעבר של סוגים שונים של מקררים ומקפיאים תעשייתיים, כמו גם כאלו הממלאים את שתי הפונקציות גם יחד במכשיר אחד. לכן, סביר מאוד להניח שבדיוק סוג המכשיר שאתם מחפשים קיים כבר בשוק, ועליכם פשוט לחפש מספיק עד שתמצאו מוצר עם המפרט הטכני המושלם עבור הצרכים הספציפיים של העסק/ארגון שלכם.

נקודה שנייה היא רמת האיכות – כאן פשוט יש לוודא שרוכשים מוצר של חברה מוכרת ומובילה בתחום, דוגמת Desmon, וכבר סביר מאוד להניח שתקבלו מוצר איכותי ואמין.

ונקודה שלישית וחשובה לא פחות היא תעודת האחריות המגיעה עם מוצר זה – לכמה זמן היא תקפה? בעבור אילו תקלות היא מכסה? מהי הפרוצדורה במידה ומעוניינים להפעיל את האחריות? את כל אלו יש לוודא לפני הרכישה על מנת להבטיח לעצמכם את העסקה הטובה והמשתלמת ביותר.

 

היכנסו לאתר אלקטרוטרם, החברה המובילה בתחום של גופי חימום, תנורים תעשייתיים, ציוד מעבדתי ועוד.

https://www.electrotherm.co.il/