זר הכלה שלך הוא חלק כל כך חשוב מהיום הגדול שלך, לכן חשוב לבחור את סוג הזר שישלים את המראה שלך, במיוחד את שמלת הכלה המעלפת שקנית. הנה 12 סגוים שונים של זרי כלה בירושלים שאת יכולה לקנות:

כלים

זרי כלה מסורתיים: מדובר בזר פרחים עגול המורכב מחבורה של פרחים צמודים חתוכים למדים באורך ובסגנון. הפרחים מלופפים יחד בחוזקה רבה, ונקשרים באמצעות בד או חוט. בדרך כלל מדובר בפרחים לבנים שמסביבם ענפים ירוקים. זהו מראה קלאסי ואלגנטי ביותר: הוא מתאים במיוחד לחתונה אינטימיתכזו של חברים בלבד ובמשפחה קרובה.

זר הבידרמאייר: זר כלה שמורכב מזר ורדים לבנים וזרי סחלבים לבנים, או סחלבים ירוקים עם זר ורדים לבנים, ורדים וחבצלות פרוביאניות, נשימת התינוק והצבעונים, או כל סוג אחר של פרחים. העיקרון כאן הוא אפקט הפסים שהפרחים השונים יוצרים: זרי בידרמאייר עגולים ומורכבים מחבורה הדוקה של פרחים חתוכים אחידים עטופים על ידי בד או חוט. עם זאת, סידורי בידרמאייר מיישרים את הפרחים אלה סביב זה, ויוצרים אפקט פסים על הזר כלה שלכם. מאוד פופולרי בזרי כלה בירושלים. כדאי י להשתמש במראה זה לחתונה יצירתית ואמנותית במיוחד, מלאת התרגשות ועיבודים אקסצנטריים. השתמש בפרחים כמו סחלבים, ורדים, דליות ופרחים מלאי מרקם אחרים כדי להשיג סגנון זה.

זרי מפלי מים: זרי כלה אלו מציגים מפל שעשוי כולו מפרחים . אפשר להשיג את האפקט הזה על ידי שימוש בצמחייה ובפרחים עם נטייה ליפול ולהשתפך בדיוק כמו מפל בטבע. כך, הזר מקבל אפקט מחודד מדהים. זר זה נועד לצנוח על יד הכלה וליצור צורת דמעה הפוכה, כאשר הוא מעוגל בחלקו העליון ותחתיתו היא יוצר חוט דק, כמו אשד של מפל ומכאן שמו. זרי מפל הם נהדרים לחתונות יוקרתיות ואלגנטיות במיוחד, וגם חתונות גן זולות יותר שיש בהן מגוון יפהפה של פרחים. כדי להכין זר כזה לחתונה, יש לקשור את הזר בידף, במקום לשזור את הפרחים בספוג, כנהוג בזרי כלה בירושלים. אפשר להשתמש בכל פרח כמעט עבור זר כלה זה. התנאי היחידי: שהצורה שמתקבלת תזכיר מפל.

זר העשוי מהחפצים האהובים על הכלה: קחו עיתונים ישנים, רצוי כאלו שהכלה אוהבת (מי אמר לאישה ולא קיבל)? מוסיפים תכשיטים שהכלה אוהבת במיוחד או שקונים כאלו בחנויות הכול בדולר. מחברים הכול לחוטי ברזל ומלפפים את העיתונים לפרחים (חורצים חריצים למעלה אחרי שמלפפים אותם). מלפפים חוט ירוק כדי להסתיר את הברזל. מוסיפים תכשיטים ושאר אובייקטים שמזכירים מה הכלה אוהבת. למשל, אם הכלה אוהבת חתולים מוסיפים בובות חתולים מחנויות בדולר. 

הכתבה באדיבות: משלוחי פרחים  בירושלים