רוב הישראלים רוכשים את ביטוחי הרכב שלהם מחברות גדולות. יחד עם זאת, יש ישראלים שבוחרים לעבוד עם חברות ביטוח קטנות יותר.

מהו היתרון בקניית ביטוח רכב מחברת ביטוח קטנה? למה כדאי לכם לשקול לפנות לחברה קטנה? במאמר זה נסביר כמה מהיתרונות ש קניית ביטוח רכב מחברה קטנה.

כלים

 

מוצרי ביטוח של חברות קטנות

חברות ביטוח קטנות מבטחות לרוב נהגים שהיסטוריית הנהיגה שלהם, הגיל שלהם או האזור שבו הם גרים אינם מהווים סיכונים משמעותיים. כלומר, במקום להציע לכם את אותה פוליסת ביטוח שמציעים לכל הנהגים, בכל הארץ, אתם מקבלים הצעת מחיר של ביטוח רכב שמותאם לצרכי הביטוח שלכם.

חברת ביטוח גדולה עשויה לגבות מנהג בגיל 25 מבאר שבע עם רכב זול, את אותה פרמיה גבוהה שהיא גובה מנהג באותו גיל, שגר בצפון תל אביב. חברת ביטוח קטנה יותר מתחשבת באזור המגורים ובסוג הרכב, באזור המגורים המאופיין בשיעורים גבוהים של תאונות דרכים או באזורים שכמעט ולא מתרחשות בהם תאונות.

אם אתם לא דוהרים על הכבישים כמו משוגעים, אין סיבה שתשלמו יותר על סיכונים

נציגי החברה עשויים לדעת שנהיגה בטוחה לעבודה ובחזרה ממנה, על רכב זול, במשך שלושים שנים, ללא היסטוריית תאונות, מאפשרת הצעת דמי ביטוח רכב נמוכים יותר. במילים פשוטות, חברות ביטוח קטנות מסוגלות לספק מוצרי ביטוח מותאמים אישית, ואינן מציעות פוליסות יקרות שאינן מתאימות, על בסיס סיכונים שאין הרבה סיכויים שיתרחשו.

חברות ביטוח קטנות עשויות גם להיות מסוגלות לספק מוצרי ביטוח טובים וזולים יותר באמצעות הצעת הנחות, מבצעים והטבות.

הוצאות תקורה נמוכות

לחברות ביטוח קטנות, מעצם הגדרתן, יש הוצאות תקורה נמוכות יותר מחברות ביטוח גדולות. אין להם אלף עובדי מוקד טלפוני בעשר ערים שונות. במקום זאת, יש להם אולי צוות קטן אך מסור של אנשי מקצוע בתחום הביטוח.

עלויות תקורה נמוכות יותר אלה עשויות לאפשר לחברת הביטוח הקטנה להציע פוליסות ביטוח רכב חסכוניות יותר למבוטחיה. אבל כמובן שזה לא תמיד המקרה. לפעמים, בשל יתרונות הגודל, לחברת ביטוח גדולה יש יתרון משמעותי. החברה הגדולה משלמת עלויות תקורה נמוכות יותר כאחוז מסך ההוצאות שלהן.

אפשרויות תשלום גמישות

האנשים העובדים בחברת ביטוח קטנה עשויים להיות חברים בקהילה שלכם. הם יכולים להיות חברים, בני משפחה ושכנים. אנשים אלה עשויים להיות גמישים יותר בכל הנוגע לתשלומים – נניח, אם הם יודעים שמשפחתכם נמצאת בתקופה כלכלית קשה.

יש הטוענים כי חברות ביטוח קטנות מוכנות להתאים את מוצרי הביטוח שלהן לצרכי הקהילה. יתכן שנציגי החברה יהיו מוכנים להרכיב לכם תוכנית תשלום חודשית של ביטוח רכב במקום תוכנית לחצי שנה או לשנה, למשל.

בשורה התחתונה, משווים וחוסכים

אם אתם שוקלים להחליף את חברת הביטוח שלכם ולבדוק מה תוכלו לקבל בחברת ביטוח קטנה, לעומת מה שמציעות לכם החברות הגדולות, היכנסו להשוואת מחירי ביטוח רכב וקבלו את ההצעה המשתלמת ביותר.