כאשר אנחנו מזמינים ארוחה במסעדה אנחנו רוצים להזמין ארוחה מותאמת אישית עם האוכל שאנחנו אוהבים לאכול ושטעים לנו. באופן דומה, כאשר אנחנו עוברים לגור בדירה חדשה, אנחנו רוצים לגור בדירה שתפורה למידות שלנו ומותאמת באופן מלא לצרכים שלנו. בשביל שהדירה שאנחנו עוברים אליה תתאים לנו באופן מלא ומוחלט אנחנו צריכים לשים לב לאופן בו אנחנו מעצבים אותה.

כלים
מעצב פנים
מעצב פנים

 

עיצוב דירות הוא תחום עשיר מאוד ומרתק ויש אינספור אפשרויות לעיצוב הדירה שיכול להתאים לנו באופן אישי. עיצוב הדירה שלנו באופן מותאם אישית יאפשר לנו ליהנות יותר מהמגורים בה.

עיצוב דירות – על ידי מעצב מומחה

אף אחד לא נולד כך שהוא יודע בדיוק מהי הדרך הכי נכונה והכי טובה לעצב דירה. עיצוב דירות זה תחום ומקצוע רחב מאוד וכאשר אנחנו רוצים שעיצוב הדירה שלנו יהיה טוב ויפה אז כדאי לנו לשכור מעצב פנים מומחה שיעצב לנו את הדירה. מעצב פנים מומחה ידע לעצב את הדירה שלנו כך שכל מרחב בדירה מהמטבח ועד חדר השינה או הסלון יתאימו באופן מלא למה שאנחנו אוהבים ואף חשוב מכך צריכים. המעצב ישב אתנו ויבין את הצרכים שלנו ויציע לנו מספר עיצובים אפשריים לעיצוב הדירה שלנו מהם נצטרך לבחור את העיצוב שהכי מוצא חן בעינינו ומוצא חן בעינינו.

עיצוב דירות – ממה חשוב להימנע?

כאשר אנחנו מעצבים את הדירה שלנו חשוב להיות פרקטים. עיצוב דירות פרקטי ידע לשלב בין מראה אסתטי ובין נוחות. עוד חשוב לשים לב שאנחנו מעצבים את הדירה בתקציב שיש לנו ושאנחנו לא גולשים בתקציב ומוציאים כסף שאין לנו. הדבר שהכי חשוב לזכור כאשר אנחנו באים לעצב את הדירה שלנו מחדש הוא שאם היינו רוטשילד היינו יכולים לעשות הכול אבל אנחנו לא רוטשילד ולכן אנחנו צריכים ללמוד להתפשר על איכות החומר או העבודה שמהם מעוצבת הדירה שלנו – כי זו המציאות. עוד חשוב לשים לב לבחירה של חומרים ולטקסטורות שלהם והאם הם נוחים לנו או לא גם מבחינה אסתטית וגם מבחינה פרקטית של נוחות.

לסיכום, עיצוב דירות הוא לא פשוט כמו שזה נשמע. מעצב פנים טוב יוכל לעזור לנו לבחור את סגנון העיצוב אותו אנו אוהבים ותפקידו של מעצב הפנים חשוב עוד יותר כאשר ישנם כמה סגנונות עיצוב אותם אנו רוצים להטמיע בבית ולכן חשוב לבחור מעצב מקצועי שילווה אתכם בשיפוץ ובעיצוב מחדש.

אתם מוזמנים לפנות עכשיו ליובל הלל, מעצב פנים מקצועי אשר יעזור לכם עם עיצוב הדירה הקטנה שלכם.
הסטודיו של יובל נמצא בהרצליה, רח' מדינת היהודים 62, הרצליה. הטלפון שלו 052-3683685 והפגישה היא ללא עלות! מומלץ בחום.