ניתוח הגדלת חזה נעשה במרבית המקרים כתוצאה משיקולים אסתטיים ולא כתוצאה משיקולים רפואיים ומדובר בהחלטה אישית של המטופלת.

ניתוח הגדלת חזה
ניתוח הגדלת חזה

כך לדוגמא, ישנן נשים אשר בוחרות לעבור את הניתוח כתוצאה מחזה אשר התרוקן או שדיים לא סימטריים וכלה בשיקולים חברתיים הכוללים בין היתר השפעות של חברים.

מתי אפשר לבצע את הניתוח?

ניתוח הגדלת חזה נעשה לאחר גיל 17 שזו התקופה בה החזה מגיע לגודל הסופי. טרם הניתוח, יש להיערך למערכת שיקולים כגון בחירת השתלים. את החזה ניתן להגדיל באמצעות שתלי סיליקון. את השתלים מכניסים באמצעות חתך המבוצע מסביב לפטמה או חתך באזור בית השחי. בתוך השד ניתן להחליט על מיקום השתלים מעל השריר או מתחת לשריר.

ניתן להבחין במספר שתלים: שתלים עגולים ושתלים אנטומיים- השתלים יכולים להיות רחבים או גבוהים. חשוב לציין כי השתלים שונים בכמה פרמטרים הן ברמת הצמיגיות ,כאשר את הרמה הדרושה בוחרת המטופלת תוך היוועצות עם הרופא המטפל.

מהן ההכנות לקראת ניתוח הגדלת חזה?

לקראת הניתוח יש לבצע מספר הכנות. במידה והמטופלת בת 45 ומעלה יהיה עליה לעבור בדיקת ממגורפיה וליידע את הרופא אשר ביצע את הבדיקה על הכוונה לבצע ניתוח הגדלת חזה.

מה כדאי לדעת על ההרדמה?

באמצעות ההרדמה ניתן למנוע כאבים במהלך הניתוח תוך מתן חומרי הרדמה המסייעים להפחתה של הכאבים וגורמים לשיתוק של תנועת השרירים וכך מבטיחים כי במהלך הניתוח לא יהיה ניתן לחוש דבר.

מספר ימים לפני הניתוח או ביום הניתוח עצמו הרופא המרדים יבצע בדיקה במרפאה ובה יהיה ניתן לשאול את הרופא המרדים את כל השאלות לגבי הליך ההרדמה על מנת להפיג את החששות.

מה כוללים שלבי הניתוח להגדלת החזה?

ניתוח הגדלת חזה כולל מספר שלבים כאר בשלב הראשון הרופא מבצע חתך ויוצר כיס אשר אליו נכנס השתל, כאשר ההחלטה היכן למקם את השתל תלוי בהתאם למבנה הגוף של האישה. בשלב הבא מתבצעת תפירה של החתך. בשונה מניתוחים אחרים, אין זה נהוג לחבוש את השדיים אלא יש להתהלך מספר שבועות עם חזייה מיוחדת על מנת לתת למקום להחלים.

מעוניינים בניתוח להגדלת חזה? אתם מוזמנים להיכנס לאתר הרשמי של מרפאות ד"ר וולף בכתובת https://www.dr-wolf.co.il/ ולהתרשם מהניסיון הרב שיש לו, או התקשרו עכשיו ל-03-3762701. בהצלחה!