כשמחשבים את כל הוצאותיכם על משכנתאות כדאי לקחת בחשבון גם ייעוץ משכנתא

 

לקיחת משכנתא היא ללא ספק הוצאה נכבדת שקשה בכלל לאמוד אותה, משום שהיא מתפרסת על פני שנים רבות וקשה מאוד לראות את סופה. לאנשים מסוימים זה יכול להיראות יקר מדי להוסיף לכל ההוצאות גם ייעוץ משכנתאות, למרות שהשירות הזה אמור להוזיל עוד יותר את ההוצאה הכוללת על משכנתא.

למען האמת, הסיבה העיקרית להוצאת הכסף על יועץ משכנתאות טוב היא בדיוק זאת – לדאוג לכך שתשלמו הכי פחות לחודש ולטווח הארוך. כך שבסופו של דבר העלות של השירות לא רק שמתקזזת עם הוצאה על הייעוץ, אלא גם חוסכת לכם עוד יותר כסף. תוצאת הייעוץ מבטיחה שמסלולי ההחזר יתאימו לאורח החיים שלכם ולהוצאות הצפויות בשנים הבאות.

מתי מבינים שייעוץ משכנתאות כדאי לכם?

ייעוץ משכנתאות הוא תחום די חדש שתופס תאוצה. עד כדי כך חדש שרק עכשיו אנשים מתחילים לגלות את היתרונות שלו למי שלוקח משכנתא. את התועלת הרבה שבשירות ייעוץ משכנתאות מגלים אנשים רבים שלקחו משכנתאות לפני שנים רבות, כאשר השירות בכלל לא היה. כאשר הם עושים בעזרת היועצים מחזור משכנתאות ומגלים כמה כסף הם מתחילים לחסוך פתאום על הוצאה אדירה, הם מצטערים על כך שלא היה להם שירות משכנתאות כזה מלכתחילה, אז כשלקחו את המשכנתא לראשונה. זה בוודאי היה חוסך להם אלפי שקלים בראייה לאחור.

מה עושה למענכם יועץ משכנתאות?

אם שאלתם את עצמכם כיצד אתם יכולים להיעזר ביועץ משכנתאות כמו עדי ינצ'ר ואלפא משכנתאות, דעו כי זה הרבה יותר מאשר להסביר לכם בדיוק מהם הלוחות שלפיהם מחשבים החזרי משכנתא לבנקים. אם בחרתם ייעוץ משכנתאות מקצועי באמת, הוא לא רק ינתח את המסלולים שמוצעים לכם לפי חישובים שונים עם תחזית עתידית על גובה הסכומים שתחזירו, אלא גם יעזור לכם למלא את הטפסים נכון, לאסוף את המסמכים שנחוצים לכם כדי לקבל אישור מהבנק לקבל משכנתא, וגם יסביר לכם מה עובד לטובתכם ומה כדאי לנצל כדי שתוכלו לקבל עוד הטבות ולנצל את הזכויות שלכם. הוא בעל הידע המקיף ביותר שיכול לפרוס בפניכם כל מה שיכול לסייע לכם לקבל משכנתא בתנאים הנוחים ביותר לכם.

ליווי אישי עד אישור המשכנתא

כל מהלכי המשא ומתן עם הבנק מנוהלים על ידי יועץ המשכנתאות שלכם, שמציע לבנק את המסלולים שאתם רוצים, ומנסה להשיג לכם את המסלולים הטובים ביותר לכם. הוא עורך את החישובים ונעזר בקשרים הטובים שלו עם אנשים שהוא מכיר, ולכן רצוי מאוד לבחור יועץ משכנתאות שבא מתחום הבנקאות ויודע איך זה עובד באמת ומה אפשר להשיג למענכם. מומלץ לבחור, עם זאת, מישהו שנמצא לגמרי בצד שלכם למרות שהוא מכיר את אנשי הבנק, כמו עדי ינצ'ר ואלפא משכנתאות, כי אתם הלקוחות שלו וזה האינטרס שלכם לקבל מה שטוב לכם ופחות לבנק.