כולנו משתמשים מדי פעם בשירותים של חברות התעופה השונות כדי להגיע למקומות שונים בארץ לרגל עסקים, ביקור בני משפחה או טיול שנועד לשבור את השגרה. אך מה בעצם אנו יודעים על החברות האלה? לפעמים, אנו עלולים להחמיץ מידע חשוב שיכול לסייע לנו לחסוך בכסף או להסתדר במדינה חדשה. למרבה המזל, בזכות אתר חדשות תעופה אפשר להתעדכן בכל הנעשה בעולם התעופה בזמן אמת.

8 עדכונים מעולם התעופה נכון ל-2020

טסים בקרוב? אל תשכחו להיכנס לאתר חדשות תעופה כדי להתעדכן בכל הנושאים הבוערים נכון לעכשיו. קבלו כמה מהחדשות של שנת 2020 הנכנסת:

השירות החדש של Wizz Air

חברת התעופה ההונגרית Wizz Air מציעה ללקוחותיה שירות צ'ק אין חדש ומהיר. שירות זה מאפשר לנוסעים לקבל כרטיס למטוס 50 שעות בלבד לפני תחילת הטיסה. באמצעות המערכת האוטומטית של Wizz Air אפשר להירשם ולקבל את הכרטיס בדואר האלקטרוני באופן אוטומטי.

עלייה בהכנסותיה של אליטליה

אליטליה, חברת הטיסות הוותיקה והלאומית של איטליה, חווה עליה בהכנסותיה, נכון לשנת 2020. בשנת 2019 נרשמה עלייה של 1.7% בהכנסות הנובעות מנוסעים, וזאת בנוסף לגידול של 4.7% במספר הנוסעים אשר נרשמו לטיסות לטווח הארוך. כמו כן, החברה זכתה לעלייה של 2.8% בשביעות רצונם של הנוסעים.

משדרגים את הקו למונטריאול, קנדה

חברת אייר קנדה החליטה לשדרג את הקו בין ישראל למונטריאול ולהחליף את מטוסי האיירבוס 330 במטוסי בואינג דרימליינר 788. כמו כן, החברה תוציא בין 2 ל-3 טיסות בשבוע, כך שכל מי שיטוס למונטריאול, יהנה ממטוס איכותי ונוח ומכניסה מהירה לארה"ב כשאת ביקורת ההגירה האמריקאית עוברים כבר בקנדה ונמנעים מהתורים הארוכים בדלפקי ההגירה כמו שיש בכניסות הראשיות לארה"ב כגון ניו יורק ואל איי.

מטוס חדש מצטרף לצוות

הכירו את בואינג X 777 אשר ביצע לאחרונה את טיסת המבחן הראשונה שלו אשר ערכה 5 שעות. המטוס מצויד במיטב הטכנולוגיות אשר מאפשרות לו להיות בטוח לטיסה ונוח יותר לנוסעים. כמו כן, מדובר במטוס חסכוני ודו מנועי המאפשר צריכת דלק פחותה יותר. המטוס יהיה זמין לחברות שיזמינו אותו. מבין החברות האלה ניתן להזכיר את לופטהנזה, סינגפור איירליינס וקתאי פסיפיק.

שיתוף פעולה בין בואינג לישראלים

החברה הישראלית טקטיקל רובוטיקס חתמה על הסכם עם בואינג לצורך פיתוח כלי טייס מאויש ואוטומטי, אשר יהיה מבוסס על טכנולוגיית מדחפי עילוי. זהו עוד אחד מבין הפרויקטים המתקיימים כתוצאה מקשר ארוך השנים (70 שנה) בין חברת בואינג למדינת ישראל.

חברת אל על זכתה בפרס

המגזין Airline Economics החליט להעניק לאל על הישראלית את פרס Supported Finance deal of The Year. את הפרס הזה קיבלה אל על בעקבות עסקת מימון בשווי של 145 מיליון דולר בעבור רכישת מטוס דרימליינר 787-9, וזאת במסגרת עסקת הצטיידות הכוללת 16 מטוסי דרימליינר חדשים.

אל על מציעה פיצויים ללקוחותיה

לאחרונה התפרץ הר געש באזור מנילה, פיליפינים ונמל התעופה בה נסגר. נוסעים שרכשו כרטיסים כדי לבלות ביעד המפורסם יכלו לקבל פיצוי. חברת אל על הציעה ללקוחותיה לשנות את יעד הטיסה שלהם ולהמיר את הכרטיסים לטיסה אחרת, ללא תשלום נוסף עבור טיפול ושינוי.

טיסת אל על נחתה בעקבות ריח עשן

טיסת 26LY אשר המריאה ב-9 בינואר, 2020 מניו יורק לתל אביב, נאלצה לנחות בהליפקס, קנדה בעקבות ריח של עשן במערכות מיזוג האוויר של המטוס. הטייסים קיבלו את ההוראה לנחות והנוסעים טופלו על ידי הנציגים של החברה.

רוצים לקבל את החדשות הטריות ביותר בעולם התעופה? היכנסו עכשיו לאתר Passportnews וגלו עולם שלם של ידיעות על הארץ והעולם.