אם עד לאחרונה היה מקובל לחשוב כי מרבית התיירים הישראלים שעולים על טיסות לקייב הם חסידי ברסלב שיעדם הסופי הוא אומן, או אוקראינים שמתגוררים בישראל ומגיעים לביקורי מולדת, הרי שבשנים האחרונות מתברר כי הביקוש לטיסות לקייב גובר בקרב סוג נוסף של תיירים- ישראלים שגילו את קסמה של העיר ובאים להנות מחופשה משתלמת בקייב.

כלים

 

לגלות את העיר עם טיסות לקייב

קייב בירת אוקראינה היא עיר תוססת וצבעונית השוכנת סמוך לנהר הדנפייר. קייב משלבת באופן מרתק מורשת עתיקה מול עולם חדש ומודרני, כשגם זה וגם זה ניכרים במבנים השונים בעיר, כמו באנדרטאות, הכנסיות והאתרים ההיסטוריים מול קניונים גדולים ואדריכלות עכשווית. טיסות לקייב יקחו אתכם אל עיר שמציעה מגוון גדול של אטרקציות לכל גיל, בתי קפה ומסעדות, וברים ומועדונים ששולטים בסצנת חיי הלילה הפעילה של העיר.

באוקראינה ובישראל זיהו מזמן את הביקוש ליעד הפופולרי, וכיום שתי חברות מפעילות טיסות לקייב באופן ישיר- חברת התעופה הלאומית של אוקראינה, ואל-על הישראלית. טיסות אלו אורכות פחות מ3 וחצי שעות בממוצע ויוצאות בתדירות גבוהה, כאשר טיסות ישירות נוספות מצטרפות אליהן לקראת ראש השנה כשהביקוש גדל.

אז מה יש לעשות בקייב?

מלבד שלל הבילויים שכוללים קולינריה טובה, שופינג זול וחיי לילה תוססים, בקייב אפשר למצוא מגוון גדול של אתרים שכדאי לבקר בהם. בין האטרקציות הבולטות ניתן למנות את ארמון מארינסקי שמשוחזר באופן מרהיב וכולל גנים יפהפיים המקיפים אותו. ביקור בארמון ובפארק המקיף אותו יזכה אתכם בנוף לדנפייר, בנוסף לשיטוט במדשאות הירוקות בין הפסלים והמזרקות. אטרקציות נוספות הן הכנסיות והקתדרלות השונות שפזורות בעיר, אך המרכזית שהבן היא ללא ספק קתדרלת סנט סופיה המרשימה. סנט סופיה היא הגדולה ביותר בעיר, ומהווה נדבך חשוב מההיסטוריה של קייב ומשפחת המלוכה. הקתדרלה מקושטת מבחוץ בכיפות ירוקות-מוזהבות, ובפנים מוצבים בה יצירות אמנות של פסלים, ציורים ופסיפסים. כיכר העצמאות היא מקום נוסף שאסור להחמיץ. הכיכר היא המיקום המרכזי ביותר בעיר, שם הכל קורה- הפגנות, הופעות, דוכנים, בתי קפה ועוד. בכיכר תוכלו לראות בין היתר את המזרקות ואנדרטת העצמאות, וסביבה ממוקמים מבנים חשובים נוספים. עוד אתרים ידועים בקייב הם מוזיאון צ'רנוביל, מנזר המערות, הגן הבוטני גרישקו ובאבי יאר שמנציח את יהודי אוקראינה שנספו בשואה.

קייב הנהדרת מחכה גם לכם עם טיסות זולות לקייב לאורך כל השנה!